2011年7月7日 星期四

2011-07-06 俄羅B羊毛氈

之前團購...見到呢個課程...即買!!!  仲開心左好耐...因為係整我鍾意的俄羅B...!!! 


今次響深水埗返7點...放工去到 SSP 都係 6點3...行左一轉絲帶 & 珠仔街... 買左少少野...其實我想搵大概 0.5cm 既絲帶...不過間間鋪都趕住收鋪...所以無辦法了!!


約左 Miss Zoe 響地鐵站等一齊上去...不過有同學仔遲到...響地鐵站等左 15 mins ...又焗又熱...!! 


上到去...Miss就問我地飲唔飲野...仲有紙包飲品供應呢~~~


檯面上放左好多唔同顏色既羊毛氈比我地任用...真好~~~!!!  上次去菠 x 雞度...每人分到的份量好少...而且 d 色又唔啱用...一係和同學仔換...一係就要買囉...   呢度好大方...而且教法仲好好多添......!!   唔係教我地用海棉做芯架...!!  全隻都係用羊毛氈拮出黎的!!!  


拮拮下...見到 miss 的作品...忍唔住拎左黎影相...heehee~~~~



初時都拮得好快...不過後尾隻眼開始好濛呀...因為呢度用黃燈...搞到我好眼訓呀~~!!


之前一晚...胃有d唔舒服...訓教時頂住頂住咁...訓得唔好呢~~!!!


終於響影大合照之前完成左大部份喇~~~ 不過同我原先想整既有d出入~~~



大合照時間呀~~~ 最細嗰隻 & 羊仔係 Miss 既 ...喎...?!  原來仲有個同學仔無影到添~~~!!



下次個面要整闊d先得...家下好似村姑~~~~



加左d 毛響心口...好似仲係怪怪咁.......下次再努力過~~!!! 



今堂玩得好開心呀...呢個 Miss 好有耐性...又靚女...又唔催我地走...原本我地係 7:00 - 9:30 架...最後玩到十一點幾呀!!!   Miss's BF 對佢好好呢...買埋飯上黎同 Miss 一齊食呀...不過 Miss 堅持等我地完成晒先呀~~~~真係唔好意思呢...要佢地捱餓了~~~!! 







Free Hit Counter
Free Hit Counter

6 則留言:

  1. 俄儸B 呀!!!!! 好想學呢個呀.....好得意好得意~~~
    [版主回覆07/10/2011 00:11:00]呢個真係好得意丫...!!
    羊毛氈真係好神奇...係咁拮拮拮就有隻公仔出黎...
     

    回覆刪除
  2. 羊毛氈版俄儸B好得意呀!!! 難唔難架?
    [版主回覆07/10/2011 00:18:00]唔難架...!!!  好好玩架~~!!
    好神奇...係咁拮拮拮就可以做到隻公仔出黎...
    當然要整得靚 & 似要有D技術先得......我只係BB班...HEEHEE~~

    回覆刪除
  3. Cute ! Needle felt is interesting.  You may find wet felt is more versatile. Please feel free to visit my blog.

    回覆刪除
  4. miss 咁好既, 又靚女, 一定要介紹我識呀, 我鍾意又靚又好人既靚女.. 你係其中一個~~~ ^^
    [版主回覆07/19/2011 17:02:00]近黎我遇到d Miss 都好人又靚女...玩都玩得開心d~~~^^

    回覆刪除
  5. 請問你係去邊間學架??
     
    [版主回覆08/12/2011 16:21:00]我響 Handy Craft Fun 學架...之前團購買的~~

    回覆刪除
  6. 我想請問你學整呢間公司叫咩名呀? 我都好想學!!!
    [版主回覆10/18/2011 15:33:03]唔好意思...咁遲覆你...我仲未習慣點睇新BLOG既回覆...@@!!
    我響 Handy Craft Fun 學架...之前團購買的~~

    回覆刪除