2011年7月20日 星期三

2011-07-19 手信

噚日收到一位朋友的手信...哈~~~ 收到真係好開心......!!  之前佢已經無拉拉同我講過話未比手信我...聽到我已經覺得好開心的了...因為佢有咁既心...仲要提醒我添.....其實佢去完旅行都一陣子了...


我份人比較奇怪...唔係咁著重收到實質既野..." 有做 " 同"無做"..." 有心 " 同 " 無心 "...我會計較 " 有心 " 多D...!!  我覺得 " 有心 " 係好重要!!  真係出自真心......而 " 有做 " 可能只係表面...!!  其實大家明唔明我講乜...?! 


即係話...如果當朋友旅行途中...有一刻想過買呢樣野比我 ...就算最後無買到都好......我都會覺得好開心...!!   因為咁開心的旅行時期當中...佢有想過同我分享...呢類就係 " 有心 "......而相反買一大袋野返黎派人人有份的......我會覺得只係 " 比面派對 "...背後係無意義的!!   呢樣就係 "有做 "...其實大家仲明唔明...?!  定係更唔明...?! 


點都好......我自己明就夠了~~!!! 


很喜歡...!!



找來 model 示範...heehee~~~



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言