2011年7月19日 星期二

2011-07-09 黏土課程 (完成圖加入)

今日放左工...去左太子返學...今次破晒紀錄呀...我一連返三堂呀~~!! 


因為唔想分開返幾次...所以咪一日上晒囉...其實都係 4.5 hrs 之嘛~~~~


當然...都係團購課程啦...平先可以試玩睇下好無玩先繼續玩嘛~~~~


返學之前...仲火速去左 SSP 買 0.5cm既幼身絲帶...要幫朋友個戒指座埋尾嘛~~!!! 


另外仲買多袋玻璃珠...真係貴...細細袋...大概整到 5 條手鍊就要 $30......不過靚d...算了!!


去到太子...都幾易搵...地鐵一出轉彎就係喇~~~


不過 Miss 因為塞車遲到左幾個字...  係咁連續上...隔離d同學仔成日換上唔同既人...好得意既感覺...!! 


我一直玩到七點九差唔多八點先走~~~ 其實 1.5 hrs 學一堂真係幾趕下...好彩之前都有玩過麵粉花...都應付到~~


首先全班出去睇 Miss 示範整一次...之後就自己返埋位開 turbo 整~~~


 


(1) 第一堂學整麵包



每人都要整七個麵包...有法包...忌廉包...菠蘿包...腿蛋包...熱狗.......


有一 pair 人好有創意...佢地仲整埋漢堡包...扭紋包...我跟佢地整左個牛角包...佢地整得似d呀~~~好搞笑~~!!  佢兩個真係好叻呢~~~!! 


好彩都係限時內完成到.......!!  雖然唔係整得好靚......不過要好快手...我坐正風位...吹到d黏土好乾...所以要快快手唔係就起裂紋呀~~!!


要等全乾...所以未入得落個麵包籃度呀~~~ 而且我又無顏色油...可能無咁似...


 


(2) 第二堂學整生日蛋糕


呢個我超額完成呀...!!  好快手整左兩個蛋糕添呀....人人都只係整到一個...heehee~~~~ 我費時晒左 d 材料嘛...響屋企又唔會玩架喇...剩左都係掉...所以咪快d手整啦...呢堂係最簡單既一堂~~~~


無買到 Miss d 材料喇...因為一買就好多既...我只係欠幾粒...差個牌...所以算了~~~ 都ok啦下~~~!! 


仲有條絲帶未綁得...因為要等佢全乾先得呀...起碼要兩日...所以而家無得綁絲帶無得入盒~~!!



 


(3) 第三堂學和果子


呢堂最複雜~~!!  做既野最多...!!  而且好細粒...真係好難整...!!  而且我仲坐響風口度...成日搓起好細粒嗰d都比風吹走...好搞笑~~!!  搞到我手忙腳亂~~!!    成日要烏低身執野~~~~


終於都響落堂前搞惦 16粒和果子...真係開行 turbo 先得...第一次上堂咁快手...唔通平時習慣龜速的我...今日裝左對摩打手?! 



過兩日d作品乾左再入埋盒入埋籃 post 出黎...可能感覺會似d...hahaha~~~ 大家千祈唔好對我咁高要求啊~~~!!  今日我已經好叻架喇~~~ 可以完成晒所有作品~~~!!!  嘩哈哈~~~ 實在好開心~~!! 



買樽光油返黎油下佢先得...應該會 keep 得耐 d.......或者油左會變靚d...嘩哈哈~~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


返學前幾日...去左什麼店買左兩個密實盒...阿B問我用黎裝乜...我話返學用...佢話: "哦......."


返學前一晚...阿B勁搞笑...問我究竟返乜學...係咪有得食?!   哈哈哈哈哈~~~~原來佢以為我買密實盒係用黎裝 "食得"既野...!!!  話左比佢知係學黏土...佢即刻話: " 咁即係無野食...!! "  哈哈哈~~~比佢笑死我!!


今日返學...佢仲念念有詞話: " 都唔食得既...!!"


好好笑...!!  得啦~~~ 星期二有得食架喇!! 


*** *** *** *** *** *** *** **** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


D 黏土終於都乾晒喇...可以將佢地入籃 & 入盒喇~~~ 入左係咪仲似D呢?!  HEEHEE~~~   睇到有冇想食既感覺?!  (還是想嘔...?!  )



 







Free Hit Counter
Free Hit Counter

6 則留言:

  1. 好靚呀 你好有天份呀
    [版主回覆07/11/2011 12:10:00]哈哈~~~近睇其實唔靚架~~!! 
    特別係d麵包...側邊好多裂紋...heehee~~

    回覆刪除
  2. 我之前喺團購買左coupon月尾都會去上呀...好唔好玩呀??
    [版主回覆07/11/2011 12:13:00]好好玩呀~~!!  你報左邊款呀?
    不過真係要好快手先得啦~~~!!  1.5 hrs 實在太趕喇~~~
    同埋你要有心理準備買配件...例如: 麵包籃 8蚊...蛋糕盒 5蚊...我無買蛋糕底紙...最貴係和果子盒 18蚊
    唔買都得既...不過D野唔知放響邊...

    回覆刪除
  3. 哈哈.. 呢d 你都岩... 幾好玩既.. 我好耐好耐之前做過, 不過係大件野, 做一個6吋吊帶褲工人.... 等我得閒d 在又去玩先~~
    [版主回覆07/18/2011 15:36:00]我一向都鍾意呢D 的的式式野...
    以前學過麵粉花架...不過呢D都幾阻地方...
    所以玩下無妨...唔會再深入去玩喇~~~

    回覆刪除
  4. 哇哇, 原來呢d你都有整呀?!?hooo
    我老公都好鐘意"草"呢d 細細件model仔架, 所以佢成日叫我出去學整!!!!不過我個人比較粗枝大葉~ 應該無咁細心同無耐性lor....
    加埋衣家我個肚太大, 都唔可以出去學lu......
    [版主回覆07/22/2011 18:08:00]我以前都有學過麵粉花架...不過嗰時係整花~~
    呢d細細件好得意呢~~!!  其實我都好粗手粗腳...呢d遠睇呃得下人...
    你遲d等 Melody bb出左世...大過d既時候...兩母女一齊去學親子班...好溫馨呢~~~

    回覆刪除
  5. btw 講漏左, 我覺得蛋糕同和果子都好靚好cute呀!!!! 個蛋糕仲有盒!!! 勁!
    [版主回覆07/22/2011 18:09:00]哈哈~~~ 就係有呢d配件先覺得似d啦~~!!
    和果子盒應該係 Miss 自己 cut 飛機木整架~~~

    回覆刪除
  6. 好勁喎, 4.5小時可以又學又整咁多o野!!!

    回覆刪除