2011年7月27日 星期三

2011-07-25 花束&禮品包裝設計

星期一晚 (25/7) ...又上第三堂既花藝班...今次係學花束&禮品包裝.......


未上之前...我還以為是學包扎一束花...原來唔係喎!!!  有點驚喜的感覺~~~


今次個導師好後生...佢無示範整一盤比我地睇...只係佢講...我地去做...未完成一刻都唔知個作品係咩黎架~~~


而且 D 花都唔係一次過派晒比我地...所以都係未完成都唔知仲有咩花架~~~


首先派左 D 小丁香...春蘭葉...花泥 & 包裝和紙.......其實話呢堂係插花都得...不過係用和紙包住舊花泥黎插...完成後好似一份禮物咁...好特別!!


整好左個包裝之後...就派左鐵樹葉...森樹葉...火百合 & 玫瑰...將所以花材插滿舊花泥就完成喇...!! 



平時慢手慢腳既我...今堂居然歷史性地第一個完成...  可能唔駛咁跟規則既野 (即係可以亂黎...!!)  開正我嗰範...所以就可以求其剪是旦插...總之順眼就可以收手喇~~!!    當然導師有時都會睇唔過眼...實在太亂黎喇掛...所以都有出手相助...作救亡行動~~!! 



我帶去個袋唔夠闊...變左要棒住返屋企呀...就咁拎其實唔係重...不過長途拎住都幾係野架~~~ 返到屋企有點手痺~~!!


導師話後面的火百合開埋仲靚...呢盒花應該好襟擺的...!!  咁又係啵...上次學既花球 & 插花放左一個星期仲得喎!!!



呢個花束禮品包裝...都幾特別啊~~!!  呢間學校其實都幾好...不過學費真係幾貴下...所以除非再有試堂...如果唔係都唔會諗 lu ......



哈~~~ 我今日先知道...上次教我地嗰個導師...原來係校長黎架!!!!   第一堂係校長親自教...真係榮幸喇~~!!


 


近來遇到不少好事.......真係好開心...!! 


沒有留言:

張貼留言