2011年7月1日 星期五

2011-06-29 & 30 八哥潮食

上星期三 (29/6) & 四 (30/6)...我地都係去左粉嶺食飯...第一日係試新野...第二日係用左張COUPON...其實都係去左同一間...哈~~~


2011-06-29



差唔多張張檯都有隻鬆弛熊杯用黎插草~~~~



我地叫左一客 : 牛柳條石頭珍珠飯~~~ 牛肉都OK...不過 D 飯無乜汁...無乜味咁~~



之後黎左呢個...我地仲係咁影相......正想食之際...突然醒起...我地唔係叫左拉麵咩?!  點解變左鐵板既?!  即刻問人.......好彩無食到啫.....原來係後面嗰檯既...!!   我地仲話下次試呢牒...哈哈~~~



仲有叫左 :  一口金磚豆腐......呢個好好味喎!!!



終於個蕃茄牛肉拉麵黎喇~~~~~ 但係 D 拉麵好硬下~~~~~



叫左兩杯特飲...不過無乜特別...下次可以飲水得喇~~!!



埋單仲送左兩張 $10 COUPON...決定聽日用埋去...試埋其他野~~~~



 


2011-06-30


放工後又 encore 八哥~~~


今次叫左噚日黎錯既 : 芝士雞扒麵...幾好味...不過其實都幾油下~~~~



另一個叫左個炒飯...都好好味~~~~



呢個雞翼幾好味~~~!!!



埋單又有兩張 coupon ... 呃~~~ 唔通又要黎過...!? 







Free Hit Counter
Free Hit Counter

沒有留言:

張貼留言