2011年7月29日 星期五

2011-07-29 Simple Album Making

噚晚 (28/7) ...放工去左 CWB 返學 ...食緊飯既時候阿B打比我...話比我知 3 號風球...叮囑我放學要打比佢...佢出黎接我......哈~~ 之前有時我見唔太夜既話...費時佢出黎...放左學都唔打比佢...所以今次打風佢就預先提醒下我...呵~~~ 放學仲有小狗黎左...見到佢地真係好開心~~~!!   


今日返乜學?!   去左搵 Peggy~~~嘻~   其實報呢個 course 都有點猶豫...因為我鍾意本張簿裡面多 d details 野搞下...相對之下...裡面真係幾簡單下......想去玩下...最後都報左~~ 


今堂試玩左兩種工具...i-top 同埋相角 punch...!!


我覺得用 i-top 整布包鈕成本未免太貴喇 (如果部機只係得呢種功能既話)...!! 什麼店都有呢類野...十蚊仲有幾粒又唔駛靠工具...    而且效果差唔多!!


反而相角 punch 幾得意...!!



今次揀左張有 lace's pattern paper...漸漸愛上呢類 style ...!!   簡簡單單的相簿...效果唔錯啊~~!!


< 相簿封面 >



< 相簿封底 >



返學之前...經過見到謝寧間鋪...原來唔止九龍城鋪的...所以就走左入去買左盒蝴蝶酥...其實我想買一袋的...哈~~~ 不過個 sales 已經入左袋...我見個盒幾靚...所以就豪買啦~~!! 



以前我係唔食呢 d 酥類既野...不過而家又覺得幾好食...不過~~~~好肥呢~!!  今日唔記得拎返公司請 d 嘩鬼食添...星期一啦~~~~ 最好有人提下我啦~~!! 



沒有留言:

張貼留言