2011年5月2日 星期一

2011-04-30 初到山寨市集見識

星期六放工後...我同阿B話我想去山寨市集睇下...去為金麥姬打打氣...嘻~~~


地方唔難搵...反而唔知泊架車響邊...好彩附近有咪錶位...咁好彩又有位...!!  向市集進發喇~~


開始左應該有一個鐘頭了...好多人呀~~~第一次黎心情好興奮...睇到一班手作人的熱誠...真的很感動...!!  因為還有其他地方要去...所以只係響度逗留左一個鐘多D...不過都有走勻所以檔位......其實有D檔位都想睇耐D...不過唔想放太多血...所以......HEEHEE~~唔比自己睇咁耐......





金麥姬個檔位唔難搵呀...好快就比我發現到...好欣賞佢既作品擺設呀~~!!  靚呀!!!  見到佢擺左好多作品出黎...好精彩...睇耐D都會破產...今次D作品包裝好靚呀...!!   加油呀!!!!  支持你架~~!!  係喎...我其實好鍾意你個 MEMO 印呀...你會唔會整俄羅B的?! 


好耐無見老師喇...頭髮長了...斯文左又靚女左啊...嘩哈哈~~~





我終於拎到 Miss 張咭片喇...係佢自己雕架...你話佢係咪顛既呢?!  (講笑...heehee)  真係好靚...我會好好收藏的...哈哈~~~第一次對別人的咭片咁珍而重之~~!!





好開心阿B陪我黎...不過下次我可能會自己黎...可以睇耐D...始終我都係怕佢會悶啦...等我成日心掛掛唔敢睇咁耐...嘿嘿~~~~ 其實我仲見到檔手作工具攤位...但理性地只係睇左陣...唔睇就唔出事......hahaha~~~





呢個印仔係阿B揀既...佢話呢個 OK 好得意呀...不過後黎我至知原來有個件衫係有個 "B"字架...嗚嗚~~~~ 如果早知道我會揀嗰個呢~~~~!!





另外買左塊俄羅B布仔...因為上次在 Amor 買左 pack notebook kit ...一路搵唔啱布整...呢塊好似唔錯...十蚊...!!  要買埋白膠槳先得~~~~!!





離開山寨之後...去左深水埗買 lace ...玻璃珠等.......要開始整手花 & 襟花喇...不過主人家仲未 confirm 要整幾多...@@~~~


響 FB 見到 Zakka Farm post 左呢 d 木字粒出黎...返左貨...問左 size 之後...啱用落 六條一 的 Welcome Board...所以即刻闖上去買~~~





仲見到呢個木製的信封模...又幾好咁喎...方便整信封...哈哈~~~





原本想買 set 滴膠試下玩...不過都係諗下先.......


4 則留言:

  1. 唔知點解, 每次見到 LB 對你好,我地從心裡開心出O黎, 好鍾意見您兩個甜甜蜜蜜... sooooo sweet 呢... hehe~
    [版主回覆05/03/2011 16:27:00]其實身邊除左要有佢之外...亦要有你地一班朋友...
    我先會係最開心...^__^

    回覆刪除
  2.  
    我都想去山寨市集。看來我又 miss 左一次了 ~
    我都想買個 d 英文字母,好適合好來做 welcome board 啊 ^^
    個俄 b 布都好靚,還要很便宜呢
     
    [版主回覆05/10/2011 17:16:00]下次市集好似係十二月呀~~~
    d 英文字母我響 Zakka Farm 買架...$68一盒...不過 d 木好薄的~~

    回覆刪除
  3. 你又好可以去市集, 可惜因為我太遲知所以冇去呀.. ....
    我上次都有去過山頂市集, 有買到金麥姬啲印, 好靚呀!!
    [版主回覆05/10/2011 17:18:00]下次市集好似係十二月呀~~~
    金麥姬整d印仔真係好靚架~~~!!  特別鍾意佢畫嗰d古惑俄羅b~~

    回覆刪除
  4. 我好妒忌你同你老公咁恩愛!
    多謝你特登黎搵我!我都唔知會見到你TIM!!
    [版主回覆05/10/2011 17:19:00]金麥姬會好快找到幸福的...放心~~~^___^

    回覆刪除