2011年5月4日 星期三

2011-05-01 深井食燒鵝 & 大埔食糖水

今年既勞動節認真勞碌...先去 Sky 100 睇 360 度香港景色...未 blog 呢 part 之前...想先 blog 左夜晚我地去邊食野~~~


因為其中有個朋友未去過深井食燒鵝...所以就決定去食下燒鵝喇......


話時話...對上一次黎都好似已經好多年喇...不過呢度都好似無乜變咁......今次揀左阿 "陳仔 " 食...不過有 d 覺得佢搵笨丫...半隻鵝邊會咁細隻呀?!  肉質都 ok...至於其他餸...份量都係少啊...一碟得七隻蝦左右咋~~~ 花甲味道 ok...豆豉"零"魚油麥菜好少 "零"魚...西檸雞柳就最差...成舊係粉黎...我唔覺有雞肉...  係咪出左名就會質量變差既呢?!


雖然係咁...不過我地都食得好開心...仲清晒d野丫~~~ 下次有機會再黎要試第間啊~~!!








之後...我地呢班友仔又決定去食糖水...哈~~~返大埔食...好耐無食冰喇~~~~ 唔理喇!!!!  一定要食呀!!!!  嘩哈哈~~~~~ 好滿足呀!!!





1 則留言:

  1. 下次去試下充裕記記丫, 我覺得裕記好食d.... 哈哈~~ 我都好鍾意食冰, 賣飛佛....
    [版主回覆05/10/2011 17:21:00]下次再去食冰~~~!!!

    回覆刪除