2011年5月31日 星期二

2011-05-30 食在大埔街市 & 買殼

今晚放工出左沙田買左個 Chocolate Rain 殼...heehee~~~ 因為 b 仔既殼我成日驚整甩上面d石...唔係好捨得用添...都係留黎欣賞紀念~~



哈哈~~~新舊 iphone ...不過舊既殼都已經比我趺到就黎爛喇... CR's iphone4 保護殼仲有好多款的...個個都好靚...終於阿B叫我揀呢個車衣女工~~   仲有個畫畫既其實我都鍾意.......



今晚執櫃時...搵到個好耐以前用過既電話...記得買左呢個電話後...阿B笑到我而家...><"  自呢次後...我唔再買呢D特別牌子...哈哈哈~~~ 所以之後一直只用 索尼艾力信 直至 iphone ...而 iphone 用了三代了...始終都覺得除了 iphone 還是 iphone...暫時無第個牌子可以取代得到...hee~~~  iphone既魅力真係難以抗拒架...我有兩個朋友當初都好抗拒 iphone ... 家下佢地都出左啦...仲愛不釋手...成日打咭添......



呢部電話...好得意架...個蓋可以反 MON 180度架...哈哈~~~ 當時黎講有成 130 萬像素幾勁的了...不過實際唔似有...哈哈哈~~~~ 見番呢部電話...諗番都好好笑...當時原本諗住買索尼艾力信的...唔知點解無拉拉買左呢部...真係好搞笑囉!! 


阿B今晚仲衰到即刻拎番電去叉...話睇下仲著唔著喎 ><"  又著到喎......



之後去 i.t. 拎埋個 cushion ...好得意...雖然係送既...不過而家一田減緊價...我買d衫只有 八五折... 而一田有七折呀 ><" .......今日行開一田...我買嗰d 已無我碼...咁算唔算有點安慰呢...!? 



好可愛的骨頭 cushion......唔知細細會唔會又霸左黎用呢?! 



Post 開收藏品就 post 埋近來既 CR collection 啦~~~


呢個環保袋係之前換番黎既...



呢個 Computer Bag 係好朋友幫我用頭條印花加 $$ 換返黎既...好靚呢~~~~ 雙面架...裡面仲要係紫色波點...!!! 





講左咁耐...好似同個標題越黎越遠咁...哈哈哈~~~ 講番今晚我地去左邊度食飯啦~~~


就係好耐無食過既大埔街市三小姐...呢間係好耐以前既歌手開既...



次次黎都有叫籠仔糯米蒸羔蟹...  好似樣樣都加晒價......



呢個粉絲什菜煲...真係有點搵笨...菜又唔係靚...草菇都只係得幾片...係片唔係粒!!  粉絲都少得可憐...  蝦米都無粒~~~



我至愛的椒鹽鮮魷...不過 d 粉炸到好鬆...其實裡面舊鮮魷就好迷你下......駛唔駛咁呀?  魷魚好貴咩?!  我地係叫椒鹽鮮魷啊...唔係叫椒鹽炸粉啊~~



至於呢個籠仔蟹......差...差...差...!!!  應該改名叫 " 蟹仔籠"......



隻蟹超迷你...而且仲霉霉地...都無乜食 d 所謂蟹肉喇...只係食左 d 飯咋!!! 



呢餐 $184 ...之後去左 ok 買左兩支蜜瓜奶雪條...係全晚食得最好味既野!!  哈哈哈~~~


有排都唔會再幫襯喇...越做越差...而且服務態度又麻麻...坐好耐都無人理呀...望到都唔過黎...檯面又咩都無...!!   唔係出左名就咁丫嘛?!  


5 則留言:

  1. 我禮拜六晚先食完咋............好味
    [版主回覆06/08/2011 17:42:00]我覺得佢而家差左d呀...@@"
    反而伍仔記又好番d...

    回覆刪除
  2. 又去三小姐呀? 我一次都未去過.... 睇下今晚可唔可以同裙仔出部電話新
    [版主回覆06/08/2011 17:45:00]你唔好去喇...唔推介呀~~!!! 

    回覆刪除
  3. Like Chocolate rain

    回覆刪除
  4. Like Chocolate rain
    [版主回覆06/08/2011 17:44:00]哈哈哈~~~ 你比左4個 Like呀~~~!!! 

    回覆刪除
  5. Sorry.. 我click 左一下jar.

    回覆刪除