2011年5月29日 星期日

2011-05-14 聯興搵紙...空手而回

去台中旅行之前的星期六...出左 SSP 買布 & 周圍睇...雖然幾熱下...不過多野睇都無所謂啦~~~~


終於買左布...而家仲考慮緊用布整証書套定用 Bookcloth...可能會整兩本比朋友揀...不過個封面仲未諗到點整......仲要買厚咭紙...um...比較難買~~


響 SSP 見到 D 小吊飾...覺得幾靚...買左 D ...唔係用黎做鍊...用黎做相簿都唔錯~~~



之後去左轉聯興...都要搵左陣先搵到...不過正在整緊地板...有個阿嬸掃緊地...我話想黎買紙...佢又點左我再行上D...我覺得奇怪...仲心諗唔通仲有第個門口?!  之後再落番去...有個後生D男人既響裡面又唔理我...終於有個伯伯問我想要乜...我話想搵紙....佢比左本野叫我睇啱就撕個 sample 落黎...不過今日個倉關左...所以都拎唔到比我架喇...嗚~~~睇左陣...求其撕左幾張...又無人理...唯有走啦~~~~ 不過我都係想去睇下有咩啱買先買...所以下次要做下準備先去了......



跟住等阿B揸車黎接我...見熱熱地...又行錯左路...明明去黃金行左去長沙灣方向...@@"


見到有間甜品鋪...就食次棉棉冰啦~~~~ 綠茶益力多...不過我食唔到益力多味...



沒有留言:

張貼留言