2011年5月14日 星期六

2011-05-12 Mosaic Glass DIY

之前同兩位朋友買左個團購 course ...Book 左12/5 一齊玩馬賽克...其實早幾年都學過...所以今次當去玩下...其中一位朋友就未學過~~~ 問過阿sir有咩可以揀黎做...不過當時佢既態度都麻麻地...有杯墊...相架...鏡...鐘可以選擇...不過鐘既芯就要加 $$買.......


通常返學我地都會早d去到...返七點...我地六點九去到樓下...按左好耐鐘都無人應...所以打電話上去...點知阿 sir 負負氣氣咁話 : " 未夠鐘喎!!! "  咁我咪問佢應該幾點上去...佢話十分鐘後......ok~~~咁我地去食野先~~~  不過佢既態度真係令我地好唔 like 囉...仲笑話佢可能係典型藝術家脾氣~~~


終於我地七點一上到去...已經坐滿晒人...阿sir 叫我地放低 coupon 就自己搵位坐......um...態度超唔耐煩咁~~~~


之後派材料比我地...全部都係派鏡一塊...所以我就問佢係咪可以有其他?!   佢先話有...我地想做鐘...不過佢話要自己出去配芯...佢呢度無......唉...!!  我地話咁要鏡......佢又話後面個 stand 唔包...呢堂做唔到......唉...!!!    咁我地唯有要相架.......唉......!!!! 


跟住都無教人點做...檯面既馬賽克材料又碎...叫我地自己亂咁砌...因為無乜時間喇~~~ 一開波就係咁催我地快d手.......咁唯有是旦啦...佢無教我地點整...好彩我地學過啦...唯有自己教朋友仔啦~~~~


三個求求其貼好 d 碎料既作品~~~



都唔夠時間...係咁催催催...是鬼旦旦~~~



佢全程只係行過埋我地個位一次咁多...整左一個鐘左右又催我地要 " 忟" 灰喇...又係無教技巧...只係叫我地將d灰掃落去就得...之後抹番走就得...吓~~~~


抹到咁上下...又叫我地好執野走喇...整唔晒既自己返屋企再整啦~~~~   手都差d唔比洗咁...佢見我地排晒長龍洗手去廁所...就自言自語話 : " 下次要叫d人八點九好洗定手~~~ "  駛唔駛咁呀?!  你咁樣想人再報你 d course 都好難囉~~~


後黎等緊朋友仔去廁所時...同阿 sir 講左幾句野...佢話團體公司幫佢賣左5百幾張 coupon...忙到佢死......其實...你搞親團購都應預左架啦~~~ 之後又問我地有冇買其他課程 coupon...我地話通常都係買蛋糕課程多...佢都話蛋糕課程係抵d既~~~ 我地話係呀...仲有得食添~~~!! 



都未抹完就要拎走喇~~~~ 而且 d 灰好乾好難 " 忟" 呀~~~



返到屋企抹番乾淨...搞惦...入埋相...哈哈~~~~ 兩個鐘頭要完成既作品...係咁上下啦~~



 


 


 


1 則留言:

  1. oh, which copmany is that?  so bad attitude!!!
    [版主回覆05/16/2011 17:59:00]呢間響灣仔...係教人整陶瓷玻璃架~~!!
    態度真係好差下~~
     

    回覆刪除