2011年5月10日 星期二

2011-05-09 食在大埔墟

噚晚...放工後約左黃老闆食飯...次次都去沙田 & 馬鞍山食...所以今日阿B就提議去大埔墟街市食飯...o個度有兩檔都好出名架~~~伍仔記 & 三小姐...兩間我地都食過...各有各既特式...


好耐無食過伍仔...行到入去又比佢地截住...所以呢晚就食呢間啦~~~~


我地只係叫左一樣特式菜~~~ 炸墨魚餅併腐皮蠔仔卷...其他都係叫一般的小菜~~~ 生炒骨...紅燒豆腐...什菜煲等...味道和份量都 ok 呀~~ 個腐皮蠔仔卷好得呀~~!!  四餸兩飯一啤...埋單兩舊幾...去酒樓食一定唔得~~~!!!





黃老闆猛讚呢度 d 餸幾好...又有特式...


食飯前...我比番我地星期六整戒指 d 相比黃老闆睇...佢一見到阿B著圍裙整野...就話佢似師傅仔...但係見到我著圍裙整野...就居然話我似女工!!!!  仲要係工廠嗰D...又話無女師傅架.......有無差別咁大啊?!  我都話黃老闆偏心架啦~~~ !!!!


阿B聽到係咁偷笑呀...仲即刻響 FB D 相上面寫野呀...><"  之後成日笑我係女工...嗚嗚嗚~~~~


    ↓  似師傅仔咩?!   ↓  似女工咩?!





1 則留言:

  1. 下次一齊約埋黃老闆食丫... 去試下三小姐,因為我未食過呢間.. 同埋你結婚時我第一次見佢,到依家都無見過佢喇... 
    [版主回覆05/16/2011 10:51:00]好呀~~ 不過我爸爸好忙架...佢要顧住佢既羽毛球呀~~~哈哈

    回覆刪除