2011年5月2日 星期一

2011-04-29 半圓芒果流心蛋糕

上星期五...又去學整餅喇~~!!  今次都係用 coupon 去學...平d嘛...  其實呢間個miss 教得都幾好...有示範...佢又幾搞笑下~~上堂係輕鬆!!


我地第一批上到去...今次坐頭位...未開始時又係周圍影下相...仲企左miss個位影添呀~~


不過呢堂既學生唔知點解好多都遲到...Miss 叫我地打比未黎既同學仔...我地就講笑話: 我地唔識佢地喎~~!!    Miss 都無等遲到既同學喇~~~開始上堂~~


呢堂至難係批芒果...我嗰兩個又生生地...好難批...批到一忽忽...反而同學仔佢就批得最好...



終於都搞惦喇~~~ 鋪出黎都唔太差掛...heehee~~~



今次 Miss 仲教我地用果膠擦在蛋糕上...令身好靚呀~~!!



我地三個既作品~~~



好好玩呀~~ 又完成一個學作課程了~~!!


拎到返屋企...無穿無爛...不過太夜了...只好第晚先食~~~仲叫埋阿B個妹黎品嚐下~~~上次佢都試食過半圓榛子朱古力蛋糕...佢話味道好似街賣嗰D...嘻~~~



*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


第二晚食埋晚飯...就係切餅時間喇...一定要影低 " 流心 " 的效果呢~~~HEEHEE~~ 其實呢個蛋糕同我之前試整既流心布甸係一樣原理~~~



仲有...呢個蛋糕一定要一次食完...切開後唔可以留番第日架喇~~~!!


阿B食完仲讚呢個蛋糕好好味~~~梗係啦...佢鍾意食芒果蛋糕丫嘛~~~^^


4 則留言:

  1. 嘩,又去整蛋糕,好好味咁喎
    [版主回覆05/04/2011 13:29:00]整蛋糕既過程好開心架~~~!!
    呢個蛋糕味道真係唔錯呢~~~ 流心效果好得意架...有得玩又有得食...

    回覆刪除
  2. 哈... 裙仔話我點解唔整呢d cake, 整埋d 佢唔鍾意食既chocolate cake.. 嘩哈哈~~~
    [版主回覆05/04/2011 13:29:00]繼續整朱古力野...等佢無啖好食...

    回覆刪除
  3. 好提議喎, 一於繼續朱古力... kakaak~~
    [版主回覆05/10/2011 17:22:00]裙仔會唔會殺左我?!  拎d朱古力掟死我...

    回覆刪除
  4. 我copy左俾裙仔睇.. 佢覆我... Neil 說: 咁咪唔食囉... Neil 說: 有咩咁巴閉 笑屎我~~

    回覆刪除