2011年5月5日 星期四

2011-05-03 B's 銀黏土初體驗

上星期學完銀黏土後買左盒 kit 返去比屋企個男人玩下...佢睇左隻 DVD ...簡單求其聽左我講過下整既過程......佢自己又上網睇下...星期一 (2/5) 就忍唔住開左盒野玩喇!!!   


其實佢都未諗定整乜...真係無佢咁好氣...見佢好似幾認真咁...又畫左設計圖...哈哈~~~ 咁就開始佢既試玩之旅喇~~~~  


雖然我都只係學左一堂咁大把...但話晒都係上過下堂丫...有時會忍唔住提下佢要點點點...佢居然只係自顧自玩...好忙碌咁......有時見佢做D難度高既野...就會忍唔住問佢做乜捨易行難?!    


終於佢分左兩日完成左件作品...途中聽到佢慘叫聲...哈哈哈哈~~~~ 因為佢夾裂左件作品...即刻又要修補...係咁搞搞搞...仲開番隻 DVD 黎睇.....睇到佢咁認真個樣...真係覺得幾搞笑下~~!! 


搞笑還搞笑...佢都係想整比我...我見到佢咁...都好開心架...雖然份野係我買既...哈哈哈~~ 佢仲叫我買多包比佢玩...!! 


第一晚...要等 D 銀黏土乾...留意 : 佢仲未整個扣個窿呀~~~   不過第一次又無學黎講...佢真係整得唔錯架喇~~!! 



第二晚放工...阿B又繼續完成佢既大作~~~


佢修補晒D裂痕...打磨晒...就開始燒舊銀黏土喇~~~~



佢做左個極高難度既挑戰呀...響銀黏土度用電鑽去鑽窿呀~!!!!!  不過又比佢鑽到...  但我就猛哦佢應該軟身時就咁開個窿仲簡單...........


燒完出黎既銀黏土係白色架~~~~



似模似樣喎!! 



燒完後待涼...就可以開始打磨喇~~~~ 佢勁有心機呀~~!!!  磨左好耐呀...!!!  打磨呢下都幾考耐性功夫架!!!



哈哈~~~ 阿B的傑作終於完成喇!!!   雖然有條很淺的裂紋修補唔到...不過我收到呢份心意都好開心架...!!  唏~~~ 手作既野梗係有瑕疵架啦~~~~



佢驚C我唔戴咁...拎左我條手鍊就扣左落去......  得啦~~~話左戴就一定戴架啦~~~ !!


(好彩佢整得真係唔錯......!!)



*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


我成八個月無剪過髮喇...因為我唔想響髮型屋入面呆坐無所是事咁...今晚阿B又去剪髮...我就話不如佢當我係細細咁剪...幫我修修D頭髮...佢一聽到晒手擰頭...哈哈哈~~~仲話 : "你同髮型師講...唔好同髮型B講啊...!! "   仲話: "剪到細細一忽忽都好...阿細唔會話我!!!"   哈哈哈哈~~~~~ 你認真d剪得好我咪唔會話你囉!!!  


既然唔肯幫我剪喇...UM...咁唯有跟埋佢去啦~~~~剪左個幾鐘...兩個都走得...爽呀~!!! 


不過可能我真係少護理d頭髮...成日打cake...剪到髮型師都扁晒咀呀!!!  哈哈~~~~ 佢話我修多幾次應該會好番d架喇~~~!!! 


修薄左 d 頭髮...剪短左少少...個頭好似輕左咁......不過我問其他人覺唔覺我剪左髮...個個都話唔講唔覺...講左都唔覺...@@~~~!!!   唔係丫嘛...你地太唔留意我喇!!!


 


 


 


 


5 則留言:

  1. 靚呀!!!!!個銀牌B 整得好光滑咁...
    [版主回覆05/10/2011 17:06:00]哈~~~多謝你讚佢呀!!
    佢打磨左好耐先有咁令身效果...

    回覆刪除
  2. oh, your husband is soooo sweet!
    [版主回覆05/10/2011 17:04:00]收到真係好開心...好彩整得唔錯...^^

    回覆刪除
  3. 嘩... LB 好叻呀..... 叫佢下次整 "333" 俾我..... yeah!!!!
    [版主回覆05/10/2011 17:02:00]佢問你只係整一個 3 字得唔得?!  HAHAHA~~

    回覆刪除
  4. 个银牌好衬你条手链啊!靓!
    [版主回覆05/10/2011 17:02:00]多謝你讚佢呀...
    佢無正式上過堂都整到...我覺得已經好靚喇~~~^^

    回覆刪除
  5. um... 見佢係新仔, 好喇, 先整一個 "3" 先先喇, 遲下補返個 "333" 俾我丫~~  
    [版主回覆06/08/2011 17:07:00]你咁信得過佢 D 手工?! 
    你知佢手腳慢啦...分分鐘要成年後先比到你 (好似D相咁...HAHAHA)

    回覆刪除