2012年8月17日 星期五

2012-01-10 Angel of Love Album

呢篇 blog 已經係要補番一月頭...

呢次係去左跟 Melody 學習...見到昔日的 blogger 現在正努力發展事業...真係好開心...加油啊~~!!

同朋友 & 同事每每講起...佢地都會叫我都向呢方面發展...應該有前景...

不過...坦白講...要我即時放下而家既工作崗位...真係好難...

因為開頭唔係咁輕易...而且由有收入變為不斷要支出 (唔知要幾耐先平衡番收支...)...

加上我又懶...會唔會三分鐘熱度呢?!  而且我既技術都還需要不斷去學習...好驚誤人子弟...

雖然...我見坊間開始多左好多技術一般...可能比我還差的已在開班了...

其實我也有個 FB 專頁...哈哈~~~不過極之懶打理...封塵都有一年了...

而且 LOGO 都仲未有呀...!!!  懶到自己都唔好意思叫人去 LIKE 下...HAHAHA~~~

所以我暫時都係出去玩下...我怕變為事業時...興趣就會變成負擔...嘩哈哈~~~



講左去邊?! 


返返黎...呢次係整本有攝石開關的座檯相架...!!

一見到已經好鍾意...即時決定去玩...

唔快d決定都唔得...因為報班情況好緊急...多人去搶位學啊~~~


上堂要 cut 咭紙...嗰時覺得都幾痛苦...加上嗰日病病地...個人瘟瘟下咁...

當然 decoration 都係未完成就要走了...實在唔好意思打搞咁耐...@@!!!

不得不讚 Melody 襯紙同做 vintage 真係好出色...!!!

所以我地差唔多全部人都跟足佢既原裝版本...

一來懶...二來可以節省選擇紙既時間...三來有得抄考...整出黎一定靚靚!! 




不過個相架...我到而家仲未放相入去...

因為...都係嗰句...我懶揀相去晒...!!

同埋...唔放相入去好似仲靚...d pattern paper 好靚呢~~~~~~~~~~~~

仲有d細微位就無再去整了...



好靚的一個相架...

就係因為靚...所以後黎坊間都出現類似的課程...

我都有上過...有得比較之下...當然高下立見了...!! 

所以...我還是支持有心有實力的原創者...!! 



2 則留言:

  1. HEI HEI / 花花媽 / 怪獸太太2012年8月23日 上午9:50

    Melody D 野真係好靚呀~!!!

    "坊間都出現類似的課程...
    我都有上過...有得比較之下...當然高下立見了...!! " <- 超認同~!!!!!!!!
    [版主回覆09/05/2012 17:29:37]上次去嗰間上堂...人又多...
    見到有D 唔識整既同學...整到喊咁口...@@~~

    回覆刪除
  2. SORRY..因為我剛剛才起步留意 SARABOOK 既野...但我成日留意倒你們成日講一個人叫 MELODY...佢係唔係開班嫁 ?? 因為我都想學整呀 ^^

    回覆刪除