2012年8月22日 星期三

天呀~~!! 唔小心 delete 左個 album!!!!!!!!!!!!!!!!!


今日想執下個丫烏相簿...想將d相搬去另一個 folder 度...

點知...搬完晒之後...再delete 之前既 folder...

但係原來係一張相都無搬過囉...而家成個 folder 比我 deleted !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

嗚~~~~ 無晒結婚時既試妝相呀~~~~~~~~~~~!!!!

雖然已經過左好耐...但係點都係我既人生過程其中一部份...

無晒好唔開心啦~~~~~~~~~~~!!!

唉...自從丫烏改左版之後...我發覺個相簿管理變得難用好多...

好多模稜兩可既野...家下明明搬左d相...原來係一張都未搬過...

一黎浪費我時間...二黎浪費左我既心血.......!!

又唔可以開多D folder ... 搞到我想重新整理空出D FOLDER出黎...

家下真係超越 downnnnnnnnnnnnnn!!!! 

沒有留言:

張貼留言