2012年8月23日 星期四

單車會

近呢幾個月阿B熱衷於跴單車...!!

仲同一班同事組織左個單車會...哈~~~ WHATSAPP 群組就叫 " 單車會"

不過班懶人...實際有行動既只有阿B同另一位同事...

其他人只係得個講字...通常只響度吹水...我就叫佢地係 " 啦啦隊 "...

跴夜車...佢話好舒服...仲成日叫我一齊去添...

不過得一架車...點知......佢地兩個家下又身痕...

想換架大d既車呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  至於舊嗰架...兩個都話留比另一半...!! 

仲約左呢個星期六去睇車呀~~~~~~~!!    兩個敗家仔丫!!!!!!!!!!!!!!!

我問阿B呢架會放邊...而家嗰架已經放在響3/F 樓梯喇...

佢話呢架放露台...OH~~~ 我話佢 " 你總係有你既 " 方法"...!!! 

其實我係話佢呀...想要嗰樣就會自動諗方法...平時佢邊鬼會理個露台丫~~~!!!!!




沒有留言:

張貼留言