2012年8月2日 星期四

六七月周圍食

2012-06-24 別府

上完堂...約左另外幾個朋友一齊去左鑽石山別府食飯...有手信收...HEEHEE~~~




2012-07-02 馬鞍山爸爸煮

每次返馬鞍山食飯...爸爸一定煮定好多餸比我地食...究竟佢覺得我地大食定驚我地唔飽呢?! 

哈哈~~~ 辛苦晒親愛的父親大人!!  好好味呢~~~~~~~~~



2012-07-06 大飽口福@銅鑼灣


呢間係朋友從團購買番黎一齊食的...不過佢要出差...就搵左另一朋友黎食...

入到去...好似間大飯堂咁...我地被安排既位置又好陰暗...

搞到出現左兩個傻人...以為豉油牒係相機既笑話出左黎...!!  哈哈~~~

傻人甲...以為裝滿豉油既牒仔係佢部相機...點知一拎起手就倒到一手都係豉油...

我地見到已經好搞笑的了...!!    跟住比D紙巾佢抹手...!! 

點知...又出現傻人乙...佢以為傻人甲想將部 " 相機 " (其實係豉油牒) 放響倒潟豉油既檯面...

係都唔比傻人甲放低隻豉油牒...笑到我地肚痛...!! 

丫~~唔記得影低隻 " 豉油相機 " 添...!!   諗番起都極搞笑...!! 





呢間食物質素好普通...味道麻麻...之前響 OPENRICE search 過...彈既係 99%...!!





近黎仲收到消息...呢間已經執左...!!  我兩個星期前仲見過賣緊 coupon 架...真係無良喎!!





2012-07-08 松阪@賀LISA生日飯


呢餐係慶祝一位6月生日的朋友的生日飯...

哈~~~因為成日都約唔齊人啦...又夾唔到時間...

所以遲左成個月先食...壽星就黎嬲左我地架喇...!!

佢地班友仔就諗住補鑊...約佢打麻雀...!!  嘩哈哈~~~

不過呢間野呢...好舊下...人都唔多個...成晚得幾檯人...

總之用油炸既野就好唔惦...天婦羅差唔多全部都唔得...要退...因為d油唔滾囉~~~

至於其他方面...都算 ok ...不過我應該唔會再黎呢度喇~~~!!  試一次算了...!! 







2012-07-14 東寶小館@北角渣華道街市


呢日睇完舞台劇仲好早...所以成班人就去左呢個好出名多人既街市喇...!!

我未黎過...不過真係好誇張...越坐越多人...!!

 


飲酒係用碗...仲有個名堂叫 : " 戰鬥碗 " ...好搞笑~~~!!



我地叫左幾個小菜...味道都唔錯丫~~~

不過就成日感覺想趕人走咁~~~ 生意實在太好了!!





埋單每人送碗糖水甜品...佢地話係: 薑汁涼粉...

我覺得好似咳藥水味...!!  





2012-07-20 地茂館@九龍城


呢晚就係上完堂...一班人響九龍城是旦搵間食...

不過都唔差啊...!!



呢個 post 似乎太長了...得閒再另 blog ...暫時食住係咁多... :p

沒有留言:

張貼留言