2012年8月2日 星期四

2012-07-30 輕黏土手花

第一次咁快POST最近發生既事...HEEHEE~~~

呢個星期一 (30/7) ... 又同班茂利好友去左玩輕黏土...

阿B係咁問我究竟去玩乜...我成日玩野話: 唔食得既野囉...!! 



一去到 Art Around... 上次的導師好搞笑...一見到我地就好驚訝既樣話: 又係你地?!

嘩哈哈~~~ 咁認得我地...係咪因為我地好嘈又好煩呢?!  (呢~~~成日求救嗰3個丫嘛...!!  )


首先就分左 d 黏土同埋絲帶比我地...我地今次兩個揀紫色一個揀粉紅色...

大概miss記得我地既其中一個原因係...

我地其中一個茂利呢...次次上堂都遲到...要miss做埋佢份...  嘩哈哈~~~

今次我地自動請纓幫佢搓圓粒...因為miss極忙呀~~~~

有左上次既經驗...加上今次d粉好搓d無咁易起紋...

所以整體上今次係整得好d...不過都唔太滿意...d 花瓣都係整得唔夠薄...




呢堂我地都成日打求救訊號...不過miss唔得閒理我地啦~~~~~~~~~



組合朵花時...發生了小意外...要重新再黎過...@@~~~~

好彩今次d粉唔太乾...不過已經整得好唔靚喇~~~~~~~~~~~~

而且因為太多人等 miss 幫助組合...所以交到miss 的魔術手都已經無乜大作用了...太乾無得再救亡......



三個之中做得最好係姊姊A...佢整得D花瓣夠薄會靚D啊~~~~~~~~~~

遠睇還可以.......不過MISS話我地已經好過上一次......我地知...嘩哈哈~~~~~





黎個近SHOT...嘩~~~ 要用SKII神仙水先得喇...真係唔可以: 近D...近D...再近D都得黎影...!!

一近就大鑊鳥!!!!!!!!!!!!!!!!   高清咩紋都現晒出黎呀~~~~~~~~~~!!! 



拎番上次支筆出黎先~~~~~~~~~~ 就咁睇...都OK啦~~~~~~ 能力手藝有限..!!



返屋企時...阿B同阿細出黎接我...不過呢日小狗細唔係好舒服咁樣...成日作嘔咁...@@~~

又唔肯食野...連佢最愛的雞條都聞下就走...嗚~~~~~~~~~~

因為無食飯啦...所以阿B煮左個車厘茄芝士麵比我食...好好味呢~~~~~~!!! 

去玩完又有得食...YEAH~~~  (實在太厚顏無恥了...!!!)

1 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2012年11月18日 晚上8:35

    嘩!好靚呀,原來輕黏能造出這麼美麗的花呢

    回覆刪除