2012年8月21日 星期二

敗家敗開有條路~~~XD

近黎既 濕平癮都幾大...嘩哈哈~~~

係咁濕左好多 " 無謂野 " (即係唔等駛...唔買唔會蝕既野囉!!   )

近黎買左乜?!  睇下就知幾無謂了!!! 


買左個俄 B 娃裝住既修眉修甲既套裝...就係因為有俄B 囉...!! 

買左朱古力雨既 passport case ...就係因為有朱古力雨囉...!! 

買左 b.仔 朱古力 & 七星伴月月餅...就係因為有 b 仔兔囉...!!! 

灰色既係買月餅送既...有顏色既要加錢換架...仲要買滿若干錢先換到...

買幾多 $$ & 加幾多 $$ 就唔響度講啦...費樹家人睇到會請 " 常哦" 上身架... 

有興趣既...你地自己去門市問啦~~~唔好難為我啊~~~~~~~~~~







呢d木兔要黎有咩用...?!  無架...!!  擺囉...!!  靚囉...!! 





近黎極鍾意睇 文地 ... 可能馬仔既畫開始重覆無新意了...

買左兩本佢既書...其實之前成日都響 丫烏 睇佢 d 寫 office 既漫畫...好搞笑架!!!

人生...笑下無聊下... 會輕鬆好多...!!  樣都無咁易老...嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~


本來我只係訂左隻錶...點知拎貨時...咁啱返左新貨...

本身鍾意銀器既我...見到笨薯既銀手鍊...仲要限量出...即刻據為己有!!!!!!! 

個袋仔的四格漫畫好搞笑...!!!





終於買到了...不過條錶帶大左少少...其實都 OK 既...點知比佢點左買多條錶帶...但係皮的...UM.........

最後我都係用番原裝既...!!  浪費左我一舊水...!!! 





即帶...!!  阿B問我...貓又關你樹...?!  嘩哈哈~~~ 咪理咁多啦~~~~~~~~~~~~~~~!!! 




好朋友的囡囡響八月頭生日呀...所以買左對 b.仔耳環比佢...佢收到極之鍾意...

我仲叫佢唔啱可以拎張換貨咭去換第二隻色...原來之前佢媽咪都買左對黑色的比佢了...

小妹妹問我 : 白色定紅色襯佢...?!  我話兩隻都襯...

我仲叫佢...如果鍾意紅色既...可以帶爸爸張信用咭去換...嘩哈哈~~~ (佢爸爸一定想打我了...!!!  )

個 Kitty iphone4S case 係佢媽咪送比佢做生日禮物架...!!



2 則留言:

  1. b 仔兔好靚呀~~~
    [版主回覆09/05/2012 17:16:23]真係好靚架...!! 一套好似有七至八隻呢~~~

    回覆刪除
  2. 俄 B 娃修眉修甲套裝,好靚喎
    [版主回覆09/05/2012 17:16:34]仲有一款係黑色的...都好靚架!

    回覆刪除