2012年8月13日 星期一

2012-08-10 Blessing memory frame album

上星期五又去左學藝...今次係整一本 12 x 12 的 album ...

呢堂雖然又要 cut clipboard ...雖然係攰 d ...

不過當本相簿完成時...真係好大滿足感...

一如過往...又係 over-run ...好彩導師每次都非常好人唔趕我地走...

其實呢堂要求要帶相去的...不過我次次都做得慢...帶相去都無用...索性整完先拎返去慢慢搞~~~


今堂有五位同學...今次其實已經準備好一set 材料比我地...

不過大部份同學都想再自己揀下心水紙...所以導師又比我地玩下揀紙...

四張我只係轉左兩張...heehee~~~ 其實 Miss 揀的已經好好的了...!!

之後又開始一輪好忙既 cut clipboard...今次係自己畫心水的相框...

我想放多d相落去...所以就預左比較多的框位... cut 到我痴根~~~~~

兩版內頁...總共有 12 個框位啊... cut 完之後又要將 d 邊位上色...

比起其他同學...我好似有點捉蟲了...比人用多好多時間呢...所以只好快手密密做...

好彩都唔係慢佢地好多...阻住其他同學既進度就唔好啊~~~!!!









相簿封面~~~~ 用最原始的手法去完成...就係撕喇~~~~~~!!!! 

好隨意咁撕就得喇~~!!   不過話隨意啫...都唔敢咁隨意...撕錯無得返轉頭...!!!

之後又玩下 distress ink ... 之後用左既效果真係好好多...



三個鐘的課程...次次都比我地玩到四個鐘先走...

雖然仲未加相...不過已經好開心喇~~~~~~~~~~~~~~~


相簿組合後的封面~~ 痴痴襯襯都用左好多時間...仲間中叫下支援....heehee~~~





未有相片的光脫脫的相簿...影出黎唔靚... 不過 d 框我係諗過下先畫架...!!




到左第二晚...睇完舞台劇返屋企...見未眼訓...就開始加下工~~~

本來諗住揀d相去晒...不過之前整左d 有框 2R...不過 D 框我唔太滿意...

所以就拎晒 D 相出黎再揀...CUT 走晒 D 框...再 CUT D 顏色咭紙黎襯底....

其實都好多工序...而且 CUT 紙 & 邊 CUT 到手都痛...我仲邊 CUT 邊同阿B講...

結婚時佢係咁揀幾百張相黎CUT...又要過膠...又要整角等等...

原來真係好花時間...又要好好心機...!!   真係非常辛苦佢喇~~


今次本相簿經過幾個鐘加工之後...用白膠槳貼埋相...

無錯...我唔用雙面膠紙...用白膠槳...所以要特別小心...

用雙面膠紙其實都得...不過我無 non-acid 既膠紙...

而且膠紙有樣唔好...如果掃唔走d空氣...遲d 好容易拱起...

基本上全本我都係用白膠槳...自從同白膠槳 friend 左之後...我已經好少用雙面膠紙了......

搞一大輪...終於出世喇~~~~~~~~~~~~

 




內頁...係咪有相豐富好多呢~~~~~~~~~~~~~~~ 砌相都用左好多時間...!!

好鍾意呢輯上年去studio 影既相...因為以好平的價錢... 大約四百蚊...就有晒所有相...!!  仲影左3 hrs......

而且呢日阿細都幾活躍下...周圍八掛...玩得好開心...!!   最搞笑係臨尾佢居然攰到合埋眼黎影...!! 

要再留意下有冇得影先...搵幾間再去影下先...HEEHEE~~~~~~~~~~





好開心上左呢堂...仲踫番個同學仔...哈哈~~~ 我地在不同的 Workshop 遇上過很多次了...!!

下星期...我地又會遇上了...嘻~~~ 因為我都 join 左行李喼嗰班呢~~~~~~ 好期待...!!



< Blessing Memory Frame Album >


~ 相簿封面 ~




~ 相簿封底 ~



~ 第一內頁 ~


 

~ 第二內頁 ~

哈哈~~~ 我專登留番三個小窗用黎放細細的三張証件相...好得意...!!

另外之前響南生圍影既相...揀左兩張...



之前買左呢本書...作者響台灣好出名的...好多人過去搵佢學藝...

可惜我普通話唔靈光啦...!!  @@~~~


2 則留言:

  1. 整得好靚啊, 我好欣賞個封面, 隨手撕都整得咁靚, 真好係勁啊!!!
    [版主回覆08/23/2012 08:56:44]其實佢仲教左好多技巧...有興趣可以去玩下啊 ^^

    回覆刪除
  2. 你去邊度學? 真係好靚呀~~
    [版主回覆08/23/2012 08:55:52]我響 Daybyday Craft 度學架...!!

    回覆刪除