2012年8月28日 星期二

好同事...好朋友

近呢幾個月...一眾好友都出外旅遊...留守香港既我地就有口福了!!!

收到很多好吃的手信...!! 




哈哈~~~ 呢位好同事每次出遊...都會另外給我一些好吃的手信...!!

不過而家我唔係好食得呢d辣野呢~~!! 






另一位好友同事就剛去完驚慌的台灣之旅...

近黎台灣都打晒大風...雖然延遲了一日起行...

不過去到無風又無雨...真的替他一家高興啊~~~~~~~~~!! 



講開呢位好友同事...哈~~~~前一排佢買左d 貴頜鳳梨酥請我地食...!!

個包裝好高貴的...名字都好高貴~~~伊莎貝拉..!!

我覺得味道唔似鳳梨酥...似棗類多d...不過都好好味丫~~~~~~~~~

一人一個少d囉...!!  呵呵呵~~~~~~~~~~~~~



已經走左差唔多成年的零食達人...我地間中都有見下面...聯下絡...

吹下水...次次吹水都吹幾耐下...!!  通常佢都係放工打黎...講到佢差唔多返到屋企...!!

好似我送佢返屋企咁....





上幾個星期...阿B幫佢淘左件物品...幫佢拎埋貨返 HK 送埋去佢屋企...

我家的細細...仲幫佢 QC 件貨添...!!  哈哈~~~ 佢話阿細係輯毒犬...!!

細細次次見到我地拎野返去...都會去檢查 & 過下目先...!! 





今次送貨有回報呀...哈哈~~~ 佢比左幾包零食我地呀...!!  哈~~總會有桃哈多的!!!

而且仲比左盒精華素比我...我問點解佢唔用...佢話佢係男人天生天養唔駛用!! 






另外...好友 W & G 兩公婆...前一排去完大陸幾處忙碌旅行...!! 

噚晚我地去左搵佢地拎張 露比 咭...明明話夾錢一齊買!! 

點知家下又送左張咭比我...!!  最搞笑係我地攝左張五百銀響佢露台...

W 小姐即刻叫阿女追我地架車...我地就即刻開車走...

點知...G 先生居然剛剛返到村口...比佢用腳攔住左我地...

佢真係用隻腳黎撐住車頭架~~~~~~~!!

阿女就塞番D錢比我...!!!  真係無佢地呢對客氣夫婦乎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

返到屋企...開車門見到呢兩包野...我問阿B幾時買呢兩包野架?!

哈哈哈~~~原來個傻佬人地比咩佢接咩...!! 

原來係 W & G 比我地既手信呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  佢仲無多謝人添呀!!!!!!!!!! 




就搵日請佢地去呢間食啦~~~~~~~~~~ 一齊食會開心又熱鬧D架!!!!!!!!!




講開手信...最有我地心既...又送得最多又最密既就係好友A 喇!!!!!!

佢成日都出差...每次出差都買手信比我地...仲會每次都寄 Postcard 比我地...

最有心係佢呢~~~~~~~~~ 出差好忙都會寄...

呢份心意真係唔係個個做得到的...!!    好感動~~!!

近黎佢送比我地既手信 & 美食啊~~~~~~~~~~~~!! 





其實仲有d...不過有時無影相 (見到美食就咩都唔記得...)

好多謝朋友們心入面有我地呢~~~~~~~~~~~~~ 

 


 

沒有留言:

張貼留言