2012年8月28日 星期二

2012-08-21 行李箱相簿製作 (Part 1)

近黎報左個超級難既 album course!!  

之前都見到有 blogger 整過...真係驚為天人呀!!!!!!!!!!!    好神奇...!!

究竟報左個咩 course 呀?! 

就係整一個行李箱連相簿...!!!   想唔想像得到?! 


全個課程上兩堂...夾左兩位同學仔一齊學...最後上堂有四個人...!!

未上堂前...要去拎 notes & papers...超多紙!!!

仲要首先做定功課先...如果兩手空空返去...

一黎阻住其他人進度...二黎係無可能完成的!!!!!!!!!


我用左成日既時間黎度紙 cut 紙...又驚搞錯...!!

一路睇住丁太...一路度...一路 cut clipboard & cardstock....

份 notes 睇到我頭都大埋...有時 d 尺寸都唔敢肯定...!!

搞左成日...檯面呢度都係 2/3 咋... cut 到我手都好拿痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

唔係講粗口...唔好誤會啊...!! 

因為之前我唔小心拉親背脊...長時間做同一動作...

膊頭的肌肉有d 拿住痛囉!!!!!!!!!!!  




場面咪話唔震撼...我接觸 scrapbook 以黎...

呢次係極大制作呀!!

左邊第一格係所有紙品...呢度有總共 49 張 clipboard, cardstock & pattern papers!!!!!

右邊第一格係 cut 好既 clipboard & cardstock...我仲未 cut pattern papers!!!

左邊第二格係將 cut 好既材料...再 mark 清楚尺寸...分清楚係邊部份既配件...一束束縛起...!!



上星期三 (21/8) ...正式上堂...首先整左個行李箱外殼...

個個都好乖做好功課...一上堂就係咁玩 distress ink ...製做 vintage 效果...

呢下個個變左做女工...重覆又重覆做....

之後就開始係咁貼雙面膠紙...重覆又重覆做...!!

由六點半玩到十一點半...!!!  個人超 crazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

做到咁上下...可以開始組合個行李箱...個盒成型了...個個都好興奮呢~~~~!!! 

之後做下d配件...好難相信皮帶都係用 cardstock 黎整...!!

似嘛?! 
 
經過一輪努力...終於落堂前整好晒個行李箱外殼了!!!!

yeah~~~~~~~~~~~~~~~ 雖然好攰...but....超開心!!!!!!!!!!  

好有滿足感!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Yes!!! I can do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  



拎到返屋企...阿B幫我影相...哈~~~佢拎左細細個 FD黎做 MODEL 呀!!! 

點知阿細以為同佢玩公仔...係咁撲過黎...好彩無比佢跴扁啊!!!!!!!!!!!!! 



差D唔記得講...MISS 今堂請我地食魚蛋 & 燒賣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!  食左充滿力量呢!!!!!!!!!! 



整好左個箱...越睇越鐘意呢~~!!!  覺得太神奇了!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

雖然有D手工都仲係未到家...因為我唔得細心囉~~~~~~~~~~~~~~~!!! 




下堂就係整埋內殼 & 相簿...!!

阿B問我...明明張紙新既好地地...做乜係要整舊佢呢?!

哈哈~~~~~~~~~ 多事啦你!!!!!!!!!!!!!!!  識乜丫!!!!! 



仲有個銀包...不過要自己響屋企整...不過我仲未諗得惦點整囉!!!!!!!!!!!!!!!! 




星期日又響屋企做功課...又做左成日呀~~~~~~~~!!  不過都係未完成囉~~!!!! 





題外話: 最近終於忍唔住買左呢兩本...因為睇下都會開心囉...!! 

仲響什麼店買左幾本DOT簿...買左PAD POST IT <~~~~~~  又買埋D無謂野了!!!!!!!!!!! 

少少錢...令自己開心...點解唔買?!  (藉口!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )



星期四要返第二堂了...Miss 話我地進度快...所以會兩堂搞惦...

哎呀...!!!!!!!   其實響屋企要做好多準備功夫囉!!!!!!!!!!!!!!! 


去睇下 ~~ 行李箱相簿製作 (Part 2)


2012-08-30 行李箱相簿製作 (Part 2)


2 則留言:

  1. HEI HEI / 花花媽 / 怪獸太太2012年9月5日 晚上11:32

    WAH~!!! 好勁呀~!!!
    [版主回覆09/27/2012 17:41:32]終於完成左喇...今晚出post...@@~~ 過程好辛苦..!!

    不過整完就好興奮又開心...!!

    回覆刪除
  2. 你好, 我好有興趣學, 請問係邊度可以有呢啲course?謝謝
    [版主回覆09/27/2012 17:40:48]DAY BY DAY SCRAPBOOKING & CRAFT (旺角兆萬中心二樓 220鋪)

    回覆刪除