2012年8月2日 星期四

2012-07-20 二人合作的朱古力及麵包布甸

上月中 (20/7) ... 兩PAIR茂利去玩下整野食...!! 

今次最終任務係要完成麵包布甸 & 酒心朱古力~~!!

要去到九龍城玩...不過都好易搵...仲可以食埋甜品糖水先上堂...!!

哈~~~ 上堂前又係搞搞貢...得阿B認真D準備心情上堂...我地三個就 HEA 爆地玩...!! 





話明二人合作...我地就相當合作呀...男既負責整...女既負責影相...嘩哈哈~~~~~好合作丫~~!! 



原來麵包布甸相當易整...焗起黎仲好香添...!!  每人有兩個成品...!!

之後同阿B返到屋企用焗爐整番熱黎食...味道真係唔錯啊...

阿B仲話可以下次自己整...仲叫我收到食譜比埋其他同事...@@~~~~~~~~~ (好少咁認真..!!)

希望佢真係會再整啦下......哈哈哈~~~



搞惦左 MISSION ONE ...就開始整酒心朱古力喇~~~

每人要整兩排共六粒...有兩款朱古力要溶左先...

因應膚色黎負責...哈哈~~~ 阿B負責溶累朱古力...我負責白朱古力...!!! 



溶完朱古力...又要開始搞搞D酒心...呢個既份量原來係最難...多D少D都會有影響...



之後就將D朱古力倒入模內...先倒一半再雪下等凝固...

呢個係咁多步驟最繁複的...要好小心...因為要將D朱古力慢慢移到平均...

如果呢PART做得唔好...下一PART既酒心就會流向邊位...到時就起唔到模了!! 



今次個個都做得唔錯...!!  呵呵~~~

之後再加入酒心...再用剩下的朱古力倒平...再拎入雪櫃雪下~~~~



終於可以脫模喇...!!  不過原來都唔係咁容易脫...

太大力又唔得會整花整爛...要用陰力...

太細力...又出唔到黎...真係脫到我地一頭汗...!!! 

今次仲有得發揮我地既藝術天份...真係有得食時又有得玩呀~~~~

就係可以自己將個朱古力盒仔粉飾下...!!  有顏色筆 & 貼紙提供!!!! 

朋友裙好有創意...畫左個新幹線出黎...不過我地笑佢好似畫黑白無常咁...

姊妹A同我一樣...用貼紙貼落去就算了...HEEHEE~~~~ 懶嘛!!



哈~~~全堂真係阿B最有心機...佢將個盒畫左個 Agnis b. 既 logo...同埋我鍾意既星星!!

仲將個盒寫埋 JB...係人都知係我地了~~~!!



今次大家都做得唔錯丫...開開心心咁黎張大合照...YEAH~~~~~~~~~~



自己整...好好味~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!

一齊整...好開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!


 
哈~~~ 仲提供膠袋仔 & 絲帶比我地包得靚靚地拎走添~~~~~~~~~~~~ 
 


呢D朱古力係阿B做的...!! 


沒有留言:

張貼留言