2010年2月26日 星期五

細細~~8歲了!!

我地屋企個小女王...今日八歲生日喇!!!  生日快樂~~身體健康啊!!


唔經唔覺...呢隻小棉花陪左我地都已經八年喇...好記得2002年當佢第一日返黎時...細隻過拖鞋呀!!  白雪雪...眼仔碌碌...手腳肥肥短短...好可愛...!!


阿B初時想比個驚喜我...唔比我知有人會送隻狗仔比佢...點知最後都忍唔住講左出黎...當我知道家中將會有新成員加入...真係好興奮...好期待...好想快d見到佢啊...阿B帶佢返黎時...係用個 Notebook 箱裝住佢呀...哈~~~打開個盒見到佢...成身係咁震...好似好驚人咁...但又要跟住人喎!!  我第一眼就愛上她了!!  其實以前我都好怕狗的...又係見到狗就會依嘩鬼叫...@@~!!  我都估唔到...我會養到狗仔呢!!  還會和她不分彼此的頭踫頭睡在一起...




抱起佢...細隻到都唔敢用力...驚會整親佢...成舊棉花咁...我到而家仲好記得......  當佢第一次識聽指令...比隻HAND HAND我...我開心到丫...好似人地既BB剛識依依哦哦叫人咁...^^





佢響 BB 最可愛既時期...曾經患過皮膚病...周身痕...初時請教養狗的同事...問她為何成日會抓痕...同事告訴我: 狗仔無聊咪會抓痕啦~~@@!!   不過佢真係抓得好厲害呢...終於帶佢去睇醫生...醫生話佢生"界線"蟲呀...所以會周身好痕...要打針食藥呀...咁細隻就要成日食藥打針...阿B幫佢剷晒D毛...嗚~~ 完全變左另一隻狗既樣!  連佢自己都接受唔到無毛呀...!!  個咀幾似廁所既鮑魚擦丫...我仲猛話阿B好搞到佢咁...!!  可以剷好樣d既o者!!!



由細到大佢都係咁活躍...搞搞貢...強項係 : 偷拖鞋...!!  專等你除左拖鞋之後...靜雞雞擔走...得手後就會狂奔去梳化度...係咁咬隻拖鞋!!  @@~~ 有時著住都照搶呀!!



仲串到要搵隻腳仔踏實呀!!



個樣幾得戚!!!



佢至鍾意玩毛公仔...見到都會據為己有...!!  係咁咬咬咬...fing 到隻公仔痴根~~





又鍾意響梳化度典黎典去玩...周身郁...無時停......到家下都係咁...每日必典一典先安樂!!



成日又鍾意扮憂鬱...引人注意.......






對主人既物件最有興趣......咩都有佢份咁...



我地曾經貪玩...用百佳膠袋整左件衫比佢...自此之後...佢聽到膠袋既沙沙聲就會衝埋黎係咁吠吠吠...@@~~ 唔通真係會有童年陰影?!  @@~~



呢隻就係我地錫到濃...打得少既心肝寶貝~~~細細喇!!




今日佢生日...無特別慶祝...haha~~~只係不停咁同佢講...生日快樂啊!!  不過佢都唔識聽...只係想我比野佢食啦~~哈~~ 生日禮物就係多平時一條雞肉條零食啦!!  呵~~ 不過佢好滿足架喎...其實佢真係好乖......



佢而家都仲係好百厭架!! ^___^



期望...下一個八年...你仍在我們的身邊陪著我們......


1 則留言:

  1. 佢咁反斗,你張梳化都仲咁新淨,好野喎!! 死啦,唔知係咪狗似主人形,睇睇下佢好似你呀~~hahaha
    [版主回覆03/08/2010 00:06:00]佢真係好百厭架...!!  但係見到佢咁活潑...個口就話佢...但其實係好開心架!!
    你唔係第一個話佢似我喇...可能大家都有黑眼圈啦...哈~~

    回覆刪除