2010年2月16日 星期二

大年初三~~~黃老闆生日

今日係年初三~~~亦係我爸爸黃老闆的生日大日子!!!   祝親愛的父親大人生日快樂~~~身體健康~~~幸福快樂~~~心想事成!!! 


因此黃老闆下午約左波友打羽毛球...所以我地去左深圳錢櫃唱K~~ 大概好多人都回鄉度歲...所以都唔係好多人~~


未唱歌...梗係要做番D重要野先~~~ 就係派曾家利是喇!!!  呢個咁重要既歷史性時刻...梗係要影低做紀念啦!!!!


我地第一年以曾生曾太的名義派利是呀~~~ yeah~~ hohohohoho~~~





我地將第一份祝福送比細細佬同阿Sa...!!  你地兩個都快d拉埋天窗啦~~ !!     大細佬雖然都結左婚...不過我地都會照派比佢地架~~ 嗨~~快d生番個逗多封啦!!! 





其實家下d歌我都唔多識唱...haha~~ 佢地就唱得好 happy~~!!  唱左幾個鐘就去東門行左一陣......





之後就約埋黃老闆同埋大細佬的岳父岳母去食晚餐......今日天氣咁凍...打邊爐係至佳選擇喇!!!   所以我地就去左小肥羊...呢度環境幾好架...!!





而且價錢都算平...不過今晚肥牛款式只係得番一款選擇 @@~~






賣相絕對精美...開餐喇~~~~~ 其他仲叫左 d 丸類...菇...菜...腐竹...炸腐皮...啤酒汽水等等... 食到好飽好滿足...九個人埋單都係六百幾...抵!!!









年年都有今日...歲歲都有今朝!!! 





沒有留言:

張貼留言