2010年2月19日 星期五

年初六~~交換利是

今日係年初六...約左成班朋友去拜年...本來諗住出街食...點知阿G嫂一早已經買晒料打邊爐...咁凍~~~要準備咁多人份量真係一D都唔簡單!!  辛苦晒啊~~~ 有點過意不去...因為我地都試過...所以我地明白當中的苦況的!!  而且每次G嫂準備的份量及種類又超多...真係擔心之後佢地又要食幾多餐先食完...佢都係驚我地唔夠食...其實我地唔大食架...而且一路食...伯母又驚我地唔夠...佢地仲不時再響雪櫃拎野出黎...嚇得我地丫!!  實在好多呢...我都唔好意思拎相機出黎玩呀...只有乖乖咁食食食...


今年第一年派利是比朋友們...好開心呢~!!  終於有機會同別人講: 你都快D派喇...幾時到你呀?!  之如此類既說話喇!!   哈哈~~ 好有滿足感...哈哈~~


兄弟A派左封利是比我呢...哈~~ 你居然唔比埋阿B...?!   又話交換?!  嘿~~


佢學左我爸爸響上面寫上祝福語...哈~~好搞笑!!





今晚又食得好飽...真係好有罪惡感...近黎食得太多喇!!!   聽日要食粥了...個胃實在吃不消喇!!


初一收到既花...可能凍啦~~~ 都無乜再開呀~~~不過我覺得 keep 住呢個形仲靚~~





天氣太凍喇...我隻小狗都唔想郁呀~~~佢仲懶過我...成個新年係咁訓訓訓...!!  地都唔願落呀~~~





沒有留言:

張貼留言