2010年2月13日 星期六

公司 Annual Dinner

2010-02-11 Annual Dinner



呢晚我地公司響富豪酒店擺 Annual Dinner...今年禮物雖然都係人人有獎...不過"份量"已經縮晒水...無辦法啦~~好多都變左大陸內購...所以都無得幾多 suppliers sponsor...阿B有幸今年拎到頭獎~~係部26吋高清電視...上年我都抽到電視...又係賣唔出 @@~~ 最後送左比細佬...今年我諗佢賣得出既機會又係好微...而我......抽左尾三既獎...不過係現金八百蚊加盒乾瑤柱...我反而覺得好開心...呵呵~~因為我鍾意袋 cash 多過禮物!!


唔知係我未病好所以口淡淡...定係今晚d餸無乜味...樣就好ok...但係味道就麻麻地...特別係個飯係完全無味的!!



沒有留言:

張貼留言