2010年2月8日 星期一

JB1018 Wedding Party@最終回~~依依不捨送客篇

玩完遊戲...又四出同d親戚影集體相...真係好多謝d親戚朋友賞面黎...好耐無試過咁多親人一齊照相喇!!




之後出去 receiption 影番少少合照...我地個 Floor plan & seating plan ~~ 個座位表之前一晚仲改緊...所以百忙中有少少出錯...哈~~~ 都無乜影響~~



當然要同阿B響佢既心血傑作~~~相樹前影下相啦...無理由賓客有影...自己主人家反而唔影架嘛^^



時間過得好快...籌備八個月的婚禮 (實際有行動只係兩個月左右...haha~~)...就在今晚實現了...雖然唔捨得呢個大 Project...不過都係時候要出去送客了...不過我地響出面企左好一陣都無賓客走...@@~~ 姊妹Y仲問我公司聽日係咪全公司放假@@~~ 而兄弟A就話肯定D人以為仲有遊戲玩...又或者六合彩唔中所以唔肯走...哈哈~~



之後陸續開始有人潮...今晚真係招呼唔到...真係唔好意思~~



阿姨的小孫女...玩遊戲時...佢幫我地未來BB改左個名叫 : 曾寶珠~~~哈哈~~~ 為佢 Daddy 嬴左 500蚊任洗既大毛巾...哈哈哈~~~ 我弟婦仲玩阿姨: "阿姨...你返去慢慢洗喇~~!"  哈哈~~



同事的囡囡...佢成晚係咁咪咪笑咁望我...之後忍唔住叫佢媽咪問我 : 姐姐今晚著既裙...裙底識唔識變魔術...?!  哈哈~~ 因為佢睇過馬仔既"我的低能婚禮"囉...比佢笑死我~



小妹妹仲送左個親手整既音樂盒比我做結婚禮物呢~~ 呢份心意令我好感動^^



好多同事都好比面黎飲...仲話我今晚好靚...總之真係好感激...好開心... 特別係某幾位...響我地正在煩惱時爽快的義不容辭的幫忙...真係令我地鬆一口氣...^_____^



我阿 head...佢兩公婆份人情好厚呢...年尾唔會響我地 bonus 扣番架呵?!  哈~ (見唔見到有班人企晒響入口處?  就係我地班同事...佢地個個唔肯走先...所以我地阿head先打頭陣走...@@~~場面好搞笑~~)


 


好同事...!!  多謝你地一家大細啊!!!  ^^



同事問我對手重唔重...當然唔重啦~~ 我咁少金器...哈~~ 不過金雖輕...但情義卻重......



之後 fing 多幾 fing...有隻鈪飛趺落地...@@~~ 兩個攝影師即刻走過黎係咁影...@@!!




真係好多謝各位黎到我地呢個小型 Party ...今晚真係好開心...好難忘...個個都係熟識既人...令我完全唔駛扮斯文去 social...hahaha~~~ 令我有個真我性情的婚禮...我地請人唔多...所以無大排延席...坦白講...我地識既人都唔少...不過唔想係人都請...見人就炸...耍請既個個都係真心真意的朋友...真的感覺很幸福...!!



送別大部份賓客之後...錄影師幫我地拍埋個 ending ... 叫我地兩個同對方講下想講既心底話...我當然係多謝阿B幫我實現左夢想啦~~~ 其實我地個婚禮一D都唔華麗 ...無好感人的場面...亦都無浮誇...但當中卻存在很多的心思...絕對唔係人有我有既貪心...其實當晚及之後...聽得最多既係: 你地真係好落心機......其實我諗就係咁彌補了很多的不足......點辛苦都係值得的!!





就是這個人令我有個開心難忘的晚上......!!



再唔捨得...都要講拜拜喇....!!



我們永遠記得 2009 年 10 月 18 日 這天所遇到的人和事......



謝謝各位收看啊...HEEHEE~~~ 在此亦祝各位幸福快樂!!  ^___^



 


2 則留言:

  1. 終於都完喇~我都好唔捨得tim!
    [版主回覆02/17/2010 04:18:00]哈~我都好唔捨得啊...你決定左擺酒日期未啊?

    回覆刪除
  2. 好靚啊~~~~套 WE 好襯你~原來黃色都幾襯金器喎~我可以考慮下敬酒用黃色~
    [版主回覆02/17/2010 04:20:00]其實黃色著起黎幾醒神架...影相出黎都幾 sharp 的...
    而且我見好多blogger都著得好好睇...你不妨試下啊!!!  ^^

    回覆刪除