2010年2月23日 星期二

做極都做唔完既年初十~~

檯面d野清極都清唔完...真係有點沮喪...越做越無mood...可能我仲未回魂啦...哈~~ 不過我都覺得自己開始有點放肆了...要堆就堆啦...做得幾多得幾多...唔會再較快d速度去做...其實我都唔知點解會變成咁...可能......覺得就算我點努力...其實都係得到多別人少少的話...咁o個少少...要唔要都算了...何況...我做少o個少少...你都唔會扣我o個少掛......都想改變...想調整番個心態...不過...工作氣氛令我有點意志消沉.......


今日派左封利是仔比個少年 auditor...佢新入職架咋...因為deloitte唔夠人手丫...今次得佢一個黎 audit ...其實都幾寂寞咁...佢收到封利是不知幾開心...哈~~ 我問佢拍拖未...佢話比我聽剛失戀...oh~~ so sorry!!  @@~~ 佢話寄情工作...哈~~~很可愛的年青人......!!  我真係覺得佢答得我好可愛的...哈哈~~


一包二寶果汁糖...裡面有成廿幾粒...得幾粒係橙味既話...我只可以講...除非o個個人超級黑仔之外...我都諗唔到第個原因了...嘩哈哈~~~ 好彩o個個人唔係我o者!!!  哈哈哈~~~


十幾包二寶果汁糖...拎走既其中兩包...得幾粒係橙味既話...我只可以講...除非o個個人超過幸運之外...我都諗唔到第個原因了...嘩哈哈~~~ 好彩o個個人都唔係我o者!!!!   哈哈哈~~~


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言