2010年2月11日 星期四

換左 MON 喇~~!!!

近月要做年結...好多數要計...成檯面都係野...睇數字睇到我眼都懞...前一排個mon既鬼影仲越黎越嚴重...忍左好多個月喇...終於忍唔住請同事換第二個mon比我...雖然都係舊mon...不過無左鬼影令到我對眼舒服好多...真係好開心!!


近黎公司裝防盜攝錄系統...所以買左個新 mon...我上司居然話換個新 mon 比我...星期一返到公司一見到好開心呢!!!!   因為阿B係完全無話比我知的!! 


呢個係 19吋 mon...比之前既 15吋大好多...雖然我響屋企都係用19吋...但都係要黎上網打機多...響公司對於我做數就方便好多...用excel時唔駛成日行黎行去咁煩...特別係響呢排成日要做咁多 report ...真係做得爽快好多!!


我上司仲專登走黎問我係咪換左好好多...我仲多謝佢添呀...嘿嘿~~ 不過佢即時又比多幾份野要我跟...仲要好急好趕o個隻.....真係一擔砂糖一擔C呀!!!!   



舊時既工作位同而家個位...其實都係同一位置...haha~



沒有留言:

張貼留言