2010年2月27日 星期六

新界九龍一日遊

等待了數個月的外影...一直因為天氣的關係改期又改期...終於今日成事喇!!  YEAH~~


放工後...恩 和 Amy黎左火炭等我地放工去飲茶...之後Amy就返 office ...我地三個就出發去大埔火車博物館...去到踫啱有間幼稚園的小朋友來參觀...多人到丫...我和恩帶左d公仔黎影相...呵呵~~ 係呀~~我地黎玩學影相呀!!







哈~~我地三個不約而同都係著間條衫啊...阿sir著灰黑間...兩個學生都係著黑白間呢...!!






其實我連部機點用都未識...哈~~~ 加上懶懶又求其的個性...唔及同學仔的投入...佢真係好多問題發問的...十分好學!!



哈~~呢張好搞野...你影我...我影你...





今日天氣比較悶熱...我地三個都出晒汗呢...不過玩得好開心...哈~


影左一輪就出發去林村喇~~~ 順便許個願!!





上面o個棵係假樹黎架...而家用黎取替以前o個棵真樹 (下)...






哈~~個橙好假呢...我地分別在紙上寫上願望...希望能達成啊!!  ^^





原來要拋上去都唔係咁易架!!  我地分別試左好多次都跌番落黎呀!!  @@~





我地呢兩位學生...經過一番努力先成功將寶牒掛在樹上...不過位置就掛得不太高呢~~~





阿B拋得比我們高得多...而且姿勢比我地優美...哈哈哈~~~





哈~~~ 我地今日好似去左旅行咁...雖然天氣好焗下...不過都無影響我地興奮的心情...實在很好玩呢~~!!






懞豬豬同肥仔Pooh似唔似在講數呢?!  哈~~~ 爭食豆腐花...雞蛋仔 & 涼粉?!





因為突然想玩埋影埋夜景...所以順便返屋企拎腳架 (好近林村)...又順便響祠堂附近的文山公園影下相...嘩~~響度住左十年...都無發覺呢度有咁好既景色...!!  小橋流水...文天祥像...魚池...荷花等等...!!  距離我們的家只是五分鐘的路程...哈~~ 其實平時都有好多本地團黎呢度架!!!  仲會去埋廟o個邊拜神添!!






真係十分鍾意個祠堂...影出黎十分靚呢~~!!





出到尖東...居然落起毛毛雨...唯有求其搵左間食車仔麵...最正係支可樂!!!  飲可樂始終覺係係樽裝好味...究竟係心理作用定係配方真係唔同呢?! 





尖東還有燈飾呢...好耐無黎過海旁喇...家下真係太多自由行喇...!!  周圍d人都係講普通話...差d以為自己身處內地呢~~~ 今晚我地仲滲入其中...一齊坐在海旁睇 "幻彩詠香江"...哈哈~~~ 真的太難忘了...!! 





2 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆03/08/2010 00:03:00]下次帶佢地影下海灘...heehee~~

    回覆刪除
  2. 嘩,,,原來你玩大機,怪唔得你d大口仔相咁靚la
    [版主回覆03/08/2010 00:04:00]我老公玩大機咋...o個日拎佢部舊機黎玩...heehee~~
    平時 blog上既相...只係部機仔影的...

    回覆刪除