2010年2月22日 星期一

年初九~~返工的第一日

今日終於要返工喇~~~ 好彩天氣已經回暖...  ...但係就好潮濕...上落樓梯都好驚"線"低...真係一步一驚心......


第一年響公司派利是...哈~~ 聽得最多係~~~終於都到你地喇...!!  哈~~ 係丫...有些結左婚都問我拎利是呀...佢地話我地第一年派就要比喎!!  其實有一個係為左想要個利是封...HA~無所謂啦~~ 至緊要 happy~~!!    有兩個同事派左利是比細細呀~~ 放心啦~~我有幫阿細儲低d利是錢架...!!  佢出世咁耐...都收左成十幾封架...我爸爸又年年都會比一封呢個孫女呢...哈哈~~


個個一看個利是封就話好得意...哈~~ 不過普遍鍾意香檳金o個款...可能個圖案突出d啦~~


玩派利是都玩左好耐...因為去到個個位都 social 一陣...我同阿B一齊去派...家下先有個感覺真係結左婚...哈~~


下午公司食春茗...今年玩下突破...去左麗豪食呀...下午食大餐...真係有點別不消...太多野喇~~ 而且近黎食得太多呢類東東...有點怕怕...



放假既後遺症就係換黎成檯都係等住做既文件...仲要拿拿聲計糧呀...呢個月仲係得廿八日添...換句話黎講...聽日要交功課...仲有又見到D Auditors...um...仲有幾份野等住做...真係無乜衝勁添......


夜晚去左上水行街街...和阿B分頭去睇心頭好...呵呵~~各自睇係因為費事被對方依哦...哈~~ 行左一陣阿B打比我...佢話見到間食壽司既...不如食呢間...因為開始人多...佢已經拎定等位飛仔喇...好呀...試下新野都好~~~ 其實o個時只係六點半...呵~~早d食唔駛咁咁耐位都好既...



其實以我地食野既速度...好快會搞惦一餐...不過今日等呢客雞翼就食左個幾鐘頭...等極都未黎就問個waiter...佢之後回覆話...之前整好左...不過跌左落地...所以要燒過.......o下!!  一燒就燒左半個鐘.......不過呢客 "一味燒雞翼" 味道確係 very good!!!  個名我地笑左好耐...因為個意思好似燒野食時...只係猛燒雞翼...其他咩都唔燒...哈~~ 我都知我地好無聊.......heehee~~



仲有呢客咖哩鹽燒三文魚...幾都特別...因為我未試過食咖哩味既壽司呢...呵~



食完飯...見到有間賣咸濕野既鋪頭...么鳳...我好耐以前響銅鑼灣買過黎食...以前好似得一間咋...家下原來已經有咁多分店...好耐無食過呢d野...所以揀左兩樣黎過下口癮...不過原來都唔平...烏酸梅八粒 ($16)...檸檬三片 ($8)...阿伯伯請我食左粒話梅...都幾好味架...不過要成 $30一磅呀...好貴喎!! 



 


3 則留言:

  1. 睇到d梅,我口水都標出黎~~~
    [版主回覆02/27/2010 11:13:00]唔係太酸架咋...好好味...唔駛兩日我就食晒喇!!  @@~

    回覆刪除
  2. 你有無食果個拉麵呀? d麵同湯都係其次, 主角其實係果半隻旦, 係溏心旦黎架, 次次叫呢個麵都要出盡牙力咁乞求同威迫阿囡至肯割愛分半隻比我咋, 下次去都要試下一"尾"燒雞翼, 影出黎真係好正 (同時讚埋你部齋瘋衫豬S影出來真係幾靚, 呢幅拍得住你部S90)
    [版主回覆02/27/2010 11:20:00]估唔你都識呢間...哈~~
    我地無試麵類呀...因為只有壽司刺身卷物有特價...再叫左d小食咁...
    後黎至發覺好多人都主攻$10牒o個d...而我地係咁叫貴價o個d~@@~!!!!  最貴o個牒廿八蚊呀!!
    食左好多野呀...埋單 $22x 呀~~ 下次再去試下隻蛋先得!!
    一尾燒雞翼好多七味粉架...不過幾辣下...我就好鍾意食七味粉...所以我覺得very good...呵呵~~!!

    回覆刪除
  3. 么鳳好貴~要慢慢搭la
    [版主回覆02/27/2010 11:21:00]真係好貴下...我食零食好快口...兩日唔駛就清晒了...@@!!

    回覆刪除