2010年2月21日 星期日

年初八~~新年假期的最後一天

今日係新年假期的最後一天了...時間過得真係快呢~~ 懶洋洋的假期好似倒水咁快就過晒喇!!  聽日要返工喇~~~不過想起聽日返公司一齊第一年派利是...真係幾得意~~   我已經將黃老闆既美德發揚出去...將祝福寫在利是封上...哈哈~~~ 寫到手軟...原來...爸爸寫的時候真的充滿著心意的...因為寫咁多真係唔容易的...少d心機都唔得...我現在完全感受到了!!    至於朋友的那幾封...裡面已包含更大的心意...已經唔駛寫出來了...哈哈哈哈~~~





今日相約了幾個朋友黎我地屋企雀局...佢地認真客氣...每人拎盒野黎...OMG...我地兩個人兩個口點食得咁多呢?!  家下屋企有成五盒野呀!!!  另外...叫佢地買二寶果汁糖入黎諗住簡單D...我又鍾意食...點知...佢地簡直去掃場咁...掃左成十幾包入黎...@@!!!  終於要分番D比佢地帶走呀...但係...我仲有好多包呢!!  而且今次仲要係加碼裝...多送 40g!!!!  我驚我食完從此怕左食二寶呀!!  哈~~





點食得咁多呢?! 





今次佢地打台灣麻雀...次次食糊都要講一大輪野...依依哦哦咁...好搞笑~~ 我幫阿B落場打左兩鋪...太多牌...又有把尺喎...好多規矩架...我都睇唔切...個腦好混亂呀...都唔明佢地點解仲可以一邊吹水一邊打!!  我勁緊張呀~~有次我仲差D摸錯隔離手頭上既牌呀!!  @@~~!!  兩鋪都輸呀...我再打落去...阿B一定休左我呀...哈哈~~~





細細今日好乖呀...可能訓左成個新年啦...佢好精靈呢...哈~~~ 叫佢做乜動作都 ok呀...不過當然要有野o也啦...嘿~~






Amy 幫佢影既大頭相...好搞笑~~





佢又當自己係貓貓喇...響梳化上行 catwalk呀!!






少有咁乖巧...肯同人正正經經咁合照...哈~~~







2 則留言:

  1. 未同你講新年快樂~甜甜蜜蜜~
    [版主回覆02/27/2010 11:23:00]新任靚太...新婚快樂呀!! 

    回覆刪除
  2. 你就梳乎啦, 咁遲開工, 我初四就開工, 講句開工大吉先
    每封利是都寫上祝福語, 夠晒誠意, 仲包冇調亂
    [版主回覆02/27/2010 11:25:00]哈~~~新年放得長...其實扣左我地兩日大假...復活節又扣兩日...佛誕無得放...!
    寫左派漏既機會少左d...哈~~而且佢地收到見到自己個名...好開心呢!!

    回覆刪除