2010年12月11日 星期六

2010-12-08 Gathering@Metropark Hotel Kowloon

星期三約左一班舊朋友去食 buffet ...平平地去左我地擺酒o個度食...唔錯架...只係無蠔食...不過我地都唔食既~~ 所以覺得呢間幾抵食~~!!


又舊地重遊喇...次次黎到我地都會影呢條樓梯的...heehee~~ 


就黎聖誕喇...好開心~~周圍都已經佈置晒聖誕裝飾喇!!!!  我最鍾意就係聖誕節呀!!





其中有個朋友仔真係好耐無見喇...唔知下次又會係幾時再見到佢呢?! 


今晚過左一個非常開心又搞笑的晚上...!!





好友A小姐送左呢盤蝴蝶花比我...呢盤野令佢男友吃我醋...好搞笑...哈哈~~當然大家都係講笑架啦~~!! 





沒有留言:

張貼留言