2010年12月4日 星期六

什麼店寶物

今日響火炭什麼店發現有類似無印的收藏盒...無印o個d要幾廿蚊一個...什麼店十蚊有交易...d膠質都好厚架...有質素!!  有兩個 size...用黎裝手作寶物...整齊!!  靚!!  good~~!! 



就黎聖誕...仲有好多聖誕佈置用品賣呢...我就買左呢幾個掛飾...好得意~~



仲有 stencil sheets ...好多款...每份有兩張...我揀左呢張~~!!  因為我鍾意個聖誕樣衰老人...哈哈哈~~~




3 則留言:

  1. 個盒真係好好喎...
    我都要搵下先得啦~
    [版主回覆12/14/2010 22:45:00]呢個盒真係好好用~~~透透地明可以睇到裡面裝乜~~^^
    十蚊店真係好多寶物呢~~~

    回覆刪除
  2. 我都add返你喇^^

    回覆刪除
  3. 原來10蚊店都有呢d盒, 我仲諗住要儲定d 新鞋盒去新屋用添...
    多謝分享 !

    回覆刪除