2010年12月23日 星期四

2010-12-22 冬至放早拍拖行街街

每年冬至...公司都會提早在 3:00 放工...今年都唔例外.......


阿B今年本來又要上大陸...不過因為約左睇專科...所以呢日留響 HK 返工...OH~~~打亂左我原來既計劃添.......仲想呢日做上年許下既諾言添 : " 係時候做番 D 阿太要做既野 " ~~~即係做冬去買餸煮飯仔...哈~~~ 要陪佢睇醫生呢...搵日再煮...!! 


五點幾出到旺角專科診所...簡直係酒店式服務...@@!!   不過價錢亦係五星級~~!! 


之後經過朗豪坊...有蝦毛吉蒂遊 LONDON...不過勁多人...我地係咁響人群穿插...哈~~~呢度 D 擺設...令我地想起 Honeymoon 最後一站 & 今年四月時和朋友都係去呢度呢~~~!!!!  好開心~~!!! 










上空的燈飾同上年一樣的...真慳皮啊~~~!! 












好靚既 Big Kitty Ben...hahaha~~~~





好有氣勢的吉蒂御林軍...!! 





之後去左買家鄉雞...哈哈~~~很特別的冬至晚餐~~!!!  另外換左個 for 慶祝冬至既芒果芝士蛋糕~~~~正!!!!   阿B仲話比我試下人地整既蛋糕味道...等我可以改進下我既技術...HEEHEE~~~~ 買既梗係會靚D啦~~~~~  不過我相信假以時日...我一定會做得好D既~~!!!!   嘩哈哈~~~~





上面有層啫喱面...怪唔得 D 生果 keep 得靚咁多......





嘻~~~ 我都整過呢d 夾心啫喱...好味~~!!!





我地返黎陪細細豬做節呀~~~哈~~不過佢只係可以影相...個蛋糕係無份食架!!!





你地睇下佢個樣幾無奈丫~~~~





沒有留言:

張貼留言