2010年12月26日 星期日

2010-12-24 X'Mas Party@Office

年年公司都會有 Christmas Party~~~ 每人夾 $50 就有餐食有獎抽....!!   d 禮物都幾豐富架~~~ 唔得閒偷公司 d 官方相上黎...遲d記得就補番...哈~~~


我只係影左少少.......哈...真係好少...  食物都只係影左一部份~~~ 因為d人趕住開餐了~~~~



還有同事們在告示板上發揮創意...haha~~~



最後我同阿B都係抽到 $400 惠康 coupon...真的不錯~~~!!!   我又多八百蚊家用了~~


今日無夾定...大家都穿紫色...heehee~~~~ 襯襯~~~ heehee~~~~



收到同事們的聖誕禮物...真的很感謝...!!  今年無為佢地準備禮物...因為沒什麼心情及時間去行街...真係唔好意思呢~~~!!   個個都祝我地甜甜蜜蜜...幸福快樂...Enjoy Life etc...... 哈~~~ 大概我地兩個都係好隨意既人...又易滿足...簡簡單單...我覺得就是最幸福開心的了...唔駛搞咁多無謂野~~~   嘩哈哈~~~



1 則留言:

  1. 好happy wor` 聖誕真好
    [版主回覆12/30/2010 09:35:00]我最鍾意就係聖誕節啊...又熱鬧又多靚野睇...又有禮物收~ 好開心的節日!! 

    回覆刪除