2010年12月11日 星期六

2010-12-09 茂利整餅團 ~ Tiramisu

星期四去左同學仔公司樓下學整cake...今次有三個茂利一齊學...好好玩好開心呢~~


我地分別整三種唔同既口味...同事J整 " 芝麻糊豆腐花慕絲蛋糕" ...同學仔整 " 黑森林蛋糕"...而我整既就係阿 B 指明既 "Tiramisu 意大利芝士餅"...!!  我o個個因為材料比較貴...所以學費都貴d ><"...但係做既時間係最短...而且係最簡單的......其實我臨上堂前想轉o太架...想整藍莓芝士餅...呵呵~~~ 不過算啦...又唔想阿B失望啦~~~!! 


因為地方唔大...所以要輪流整...我地由六點整到八點九左右...不過我係睇佢地整多...我既蛋糕因為太簡單...所以要留待最後先到我開壇~~!! 


佢地兩個第一次整架咋...不過都似模似樣架...整出黎都唔差的...!! 


黑森林...我麻麻地好 cream ...睇到同學仔批盪時...我覺得好漏...hahaha~~ 不過有生果既蛋糕個樣就好靚啊!!



同事 J 的芝麻糊豆腐花蛋糕...um...味道都幾好...!!  不過我心目中唔係咁整...@@!!  我以為會好似太極圈咁...分開芝麻糊及豆腐花各一邊...家下d豆腐花只係片幾片夾在 mousse 中間...唔覺有豆腐花味~~


個餅底係自製手指餅...初時我地以為係用手指餅碎...真係估佢唔到啊...製作過程幾搞笑...!! 



等左成晚...終於可以開始整喇...不過後黎試味時覺得...唔加咖啡仲好...@@!!  d手指餅幾苦啊!! 


由於miss 話我浸d手指餅唔夠濕...所以底層的我要再浸...吸入太多咖啡的關係...最尾搞到漏番晒出黎...拎返屋企既途中...仲搞到我一袋都係咖啡呀...!!  而且第二日食...食正手指餅o個 part 就覺得苦囉...而且太濕...><"!!!  個芝士cake d 味就 ok 既...好彩大部份有份食既同事都覺得 ok...因為最苦o個舊係我自己食 (正方形的蛋糕分了九舊...即係中間o個舊)...太多咖啡喇...搞到我去o殊o殊時...都覺得有陣咖啡味呀...hahahaha~~


有人仲話有好大既進步空間呀...嘩哈哈~~~



第一次三個人一齊整...好好玩...好開心呢~~!!!  當然要黎張有紀念價值的合照啦~~~!!



下次唔知幾時又有機會呢?!      始終和朋友一起學更開心.......


沒有留言:

張貼留言