2010年12月28日 星期二

2010-12-26 聖誕拍拖周圍影 (Part 1 - 水晶聖誕樹@中環)

最喜歡聖誕節...因為有喜歡的聖誕樹...周圍佈置了聖誕裝飾...好靚~~~ 見到靚野我就會醒神~~!! 


Boxing Day o個晚...我地兩個就出城過海...第一個目標~~~ 就係全港最大的水晶聖誕樹...真係好靚呢~~!!!  而且每隔 15 mins 就會有音樂閃燈...!!  不過附近又因假期的關係...好多賓賓...嘰嘰呱呱咁...好搞笑~~!!


影相前仲發生一段好搞笑既插曲...話說阿B部 Sony 機本身已經得50%多少少既電力...也算了...我還有部 Canon 機仔...都無所謂啦~~~ 又唔係去影比賽相...點知...當佢影第一張時...哈哈哈哈哈~~~~ 佢之前一晚拎左張card抄劉德華D相出黎...響部 notebook 度無拎番出黎...咁點算呢?!  好彩...家下既 sony 已經可以支援 SD 咭...所以...響我部 Canon 機仔借左張咭比佢繼續影...比佢笑死!!!!  黎影相唔差電唔帶咭...用腦影咩?! 


今年香港繽紛冬日節的焦點位...Swarovski 水晶聖誕樹...聖誕樹高 30 米...由銀色和金色菱形鏡面組成...超過兩千萬顆 Swarovski 水晶點綴...樹身還有雪花圖案...一閃一閃很漂亮!!




















老友鬼鬼的兩公婆...哈~~~ 因為我地係對方的知己~~!! 





聖誕樹的水晶由天鵝仔公司贊助架~~~ 周圍仲有好多實蕉昅實呢~~~~








聖誕節中環的街頭...好多 shopping 既人啊~~~~ 好熱鬧!!





夜晚的立法局...d 燈光好有 mood...難怪咁多人黎影婚紗相呢~~~  喎!!  自己黎一輯 post-wedding 又得唔得呢?!  heehee~~~~

















Go to"

2010-12-26 聖誕拍拖周圍影 (Part 2 IFC Toy Castle@中環).



沒有留言:

張貼留言