2010年12月28日 星期二

好朋友送我的禮物

很愛很愛朋友A...不是因為她成日送野比我...嘩哈哈~~~而是她很能了解我的開心唔開心...每次也給她看的出來...任何事也很關心我...照顧我......由認識的一天已是如此...真希望能和她是一輩子的朋友.......我相信只要大家都對對方好的話...是可以的!! 


近來她送了一盤蝴蝶花 (中間的一盤) 盤栽給我....好開心...好得意的植物~!!



她在7仔換到的特別版也會預我及另一姊妹一份...其實我看重的是她的那一份心意...她無時無刻都會記住我地......



她知我鐘意大口仔...不時見到大口仔有得意野都會買比我...其實...你話比我知你想買就可以了...不用真的買...我知道你有我心就很足夠了...真的!!! 



今年聖誕...收到她為我訂回來的禮物...很開心...好靚...但我未有機用...即使有...也捨不得用...覺得它不是貴在價值...是貴在送的人的心.......我會好好珍惜的......



1 則留言:

  1. 蝴蝶花好特別呀!!有無色楝架////哈哈!!!!
    有D似菇類,其實我好想鐘意菇...有時放工落山會搵下佢地既蹤影,,,,
    [版主回覆01/07/2011 17:58:00]哈~~~乜火炭有菇既咩?! 
    我朋友話呢d係葉黎架咋...真係會開花架~~不過係白色...d葉似蝴蝶先叫蝴蝶花咋喎@@!!!

    回覆刪除