2009年3月27日 星期五

結婚公仔

上年已看到大口仔出左對結婚公仔...係原裝貨唔係A貨黎...不過咩都未定...算啦~~


之後又唔見有得賣...心想同佢都係無緣架喇...算啦~~~


今年新年前...無意中響吉之島既 Sanrio發現又有得賣呀!!  好開心...要帶埋阿 B 一齊買先得...終於響新年期間帶左佢地返屋企...好靚呢...而且中式夠特別...顏色好有喜慶色彩呢!! 



響網上搵到阿 Ron 幫人整呢 d 車頭佈置...但我見到佢仲幫人整介指座...好特別...好靚...不過我欠缺一對大口仔大口妹既細公仔...上網周圍搵...拍賣...交換網...好多精品店...唔好話大口妹啦...細既大口仔影都唔見到呀!!  但係我記得係出過一 set 的...於是周圍留言 : 誠徵抵價的大口仔大口妹一對!!  估唔到第日就有回響...係阿桐啊...原來我上年送左比佢呀...即刻打比佢...佢仲話幫我周圍搵下先...無就送番比我都得!!  好開心呢~~ 搵到喇...!!


曾經諗過用大口仔黎改裝...我屋企咩 size都有...不過始終過唔到自己囉...咁咪要變性囉?!  ~__~"   家下咩都解決到喇!!



搵到公仔...即刻 send e-mail 比 Ron...因為知佢 5 月唔交收...暑假唔交收...所以要快快快!!!


等左幾日...佢覆價錢比我...雖然都幾貴下...不過自己手藝唔得就要靠人架啦!!  而且佢既手工我好欣賞呢!!


佢好好人...什麼都 OK...仲應承可以暑假前比我添...太開心喇!!


佢會幫我整車頭佈置...介指座...同埋一個頸花...要黎外影用...仲約左佢April 1 交 d 公仔比佢呢~~ 好期待啊!!


沒有留言:

張貼留言