2009年3月21日 星期六

行街街

今日無所是事...所以去行街街...真係開心...可以一齊去搞有關結婚既野...


首先去油麻地冠南華睇下對褂鞋既真身先...兩條友少搭地鐵...成個大陸人咁...去到出左閘見唔係呢邊出口...咁咪行另一邊啦...點知本能反應...一見入閘機就拎出八達通出黎o都...呃.....我地剛出閘咋...諗住算啦...蝕左由佢啦...點知又唔比出閘喎...真係超瘀咁拎住張八達通去詢問處搞惦...佢仲問我地響邊度搭黎...~___~"  好瘀囉...!!  如果我地o個張唔係八達通 visa 咭...佢可能真係當我地係大陸人呀!!!!


冠南華間野既指示真係唔好...原來係街鋪...個牌又點左我地入個舊商場入面...終於問實蕉先行到去...


睇到對鞋既真身...下...加左20蚊喎!!  幾個月咋喎!!  不過睇真個款又麻麻地咁...所以無試到添呀...阿B自從睇左對褂鞋之後...居然有少少認同我著金色 Converse喎...哈哈~~不過可能到時我又改變主意呢~~ 我鐘意睇 mood做野架嘛!!


之後去左行金都...都係巡下咁...好似唔黎就唔記得就嫁人咁...哈~~ 不過都無野要買啦...至多遲d再黎睇下d 頭紗手套...


行下信和...入左間狗狗衫既鋪頭...有狗仔禮服呀...成3舊幾水呀...不過 d 質地同個款好似麻麻地...上網再搵下先...阿細都要靚靚架嘛!!


跟住去左花墟買花仔整下個花園...有花開見到會好開心架!!  買左棵向日葵~~ 好靚呢~!!


***


之前買了本大口仔記事簿...哈~~~ o個條繩係夾左響我地大日子o個版架...真係巧合呢!!




沒有留言:

張貼留言