2009年3月1日 星期日

LONDON TAXI

一直諗住好傳統咁...花車一定要坐 BENZ...哈~~ 原來真係好多選擇的...


今次阿 B 比左個驚喜我...原來佢心目中係想搵倫敦的士做花車...都有睇過勞斯萊斯...不過真係幾貴下...


跟住入左金都某間租車攝影問檔期啦...o個條友...一睇就知唔老實...未問實就已想收 extra-charges!!  你傻架咩?!  佢打去問幾部都無期...oh...my purple...my pink...終於有部紅色同埋一部香檳金既...不過佢又話加 d 乜錢又要加鐘錢...唔係嘛...我地走一程都用唔到 min 既 3粒鐘...只係由旺角返大埔咋喎?!  仲要加多個鐘先得?!  又話要加長途錢...我個心真係唔忿氣囉...你好唔老實o者....咪起身走人囉...個 sales 態度即係 180度轉變呀...擲計數機...?!  車...我唔信成個場會無車租到囉!!


***


之後睇下d 攝影錄影公司...上左頂樓樓梯口間世紀...問下 d資料...o個個口水佬又大陣煙味...響度係咁講係咁吹...價錢都 ok既...不過佢放出黎幾本相簿...我覺得 d 色沉d 囉...我鐘意鮮色多 d ...喜慶嘛!!  即拍即派都 ok...唔係咁貴...之後想入去睇下其他相版...點知兩部電腦都用緊...佢叫我地行個圈先...轉頭人少 d 再去欣賞...呵~~ 你放我地走...你真係走寶啦...不過都嬴左我地既信任...o個一刻覺得佢幾有 heart!!!


行到隔離鋪...無乜人...睇下呢間又 sales 乜先...喎?!  原來呢間做 decoration 同埋租車架...有 london taxi呀...即管入去問下啦...佢比晒牌簿我地睇...係自己車黎...佢話其他既都係 agent...好似又比到 d 信心我地...@@!!  (真係易呃...) 


不過...purple...pink 都無期喇...鬼咩...特別係紫色呀...yahoo blogger十個用 london taxi都係呢隻色呀!!  仲唔 hit 爆咩!!  響網度借來給參考用的...謝謝~~



紅色299有期...外型新淨...都 ok喎... kathy仲話可以約睇車添 ...@@!!!  咁呀咁呀...是旦啦~~~ 又即刻 confirm 比 deposit ...唔收我地長途錢添呀!!  



真係開心...誤打誤撞就 book 到了...呢個款好丫...夠喜慶呀!!


6 則留言:

  1. hi,我想問下你架車在金都邊間租的, 因為我都好鐘意London taxi架, 你租左几錢呀, 可以話我知嘛,因為我而家都為揾花車而煩惱.
    [版主回覆05/11/2009 16:25:00]hihi~~~我地響金都最高o個層近電梯口...有間叫"美滿" 既租車公司租架~~ HK$2,188 / 3hrs... 你去問下丫~~ ^___^

    回覆刪除
  2. 好的, 真係唔該曬你呀^@^

    回覆刪除
  3. 我鍾意紫色, 下次阿B同我結婚, 要用紫色~
    [版主回覆05/27/2009 01:07:00]下次?!  咁你無機會喇...!!  哈哈哈~~~

    回覆刪除
  4. 對大口仔咁攪笑帶眼鏡...哈哈...咁都比你搵到~
    [版主回覆09/06/2009 02:15:00]你都整番對大口仔放車頭啊~~好得意呢!!
    我地幫大口夫婦影左輯婚紗相啊...哈哈~~你去睇下丫~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?mid=1324

    回覆刪除
  5. hello, really great ah...some people said that the speed of London Taxi is slower than normal cars, 想問下係咪 really 慢 d?
    & is it 2188/3hrs include driver? how abt their service & quality? thanks ^^
    [版主回覆11/23/2009 15:00:00]速度唔慢呀~~!!  價錢已經包埋司機架喇...當日服務都好ok呀~~!!

    回覆刪除
  6. 我n年前結婚都係用london taxi ...可惜當時没有用大口仔結婚公仔
    [版主回覆02/27/2010 12:02:00]倫敦的士真係好特別呢...家下好多新人都用啊!!
    近呢兩年真係出多左好多大口仔囍慶用品...
    仲有對水晶結婚公仔...不過成九百幾蚊...好鍾意...不過唔捨得買呢~!!

    回覆刪除