2009年3月10日 星期二

第二次試妝

今晚約左同學仔及333陪我去試妝...本來想 book 阿 May 既...不過佢話比人book左喎...不過知佢串架喇...唔憂做...佢轉介左 大 S 比我...咁即管試下啦~~ 仲平D添...~___~"


搵 MUA 呢 part 令到我受盡打擊...家下d人嫁人驚死嫁唔切咁...晨早咩都 book 定...搞到我地呢d唔憂嫁既好煩惱....哈哈~~


去到尖咀...izzue 樓上...按門鐘無人應既...打比阿MAY...佢話大 S 應該就黎到...打比大 S..佢話就黎...UM...遲到...?!  扣了少少印象分......


終於等左陣...一個阿太款拖住個化妝喼既女仕出 lift...oh...又扣了少少印象分...阿太?!  @@~~


入到去...細細間又佈置OK喎...乾淨...幾多頭飾下...其實之前睇 D BLOG友既相都有個概念係點既間格既...


首先佢幫我落妝呀...要影變身前既相...為免令人對我扣印象分...所以唔打算POST出黎趕客了...因為我都怕嚇親自己囉...


我D朋友仔呀...玩野呀係咁影相...幾部相機...前後左右咁影...OMG...o個一刻...好想戴黑超遮醜!!


大 S 好認真好 PRO咁圍起佢 SET 工具響條腰度...開始幫我塊面掃灰水!!   平時懶惰既我...無乜做維修保養...一上粉乾到丫... 大S即刻叫我快D去做下Facial !!!!!


打底成個鐘...佢地班友係咁影影影...其實之前影 pre-wedding都化過幾次妝...自己都見慣自己個假樣...化完佢地話無驚喜...因為淡淡地太似我喎...!!!  又話睇我唔順眼...之後睇睇下又話睇慣左順眼好多...我頂丫...你班友...黎 hea 呀??  認真 d 啦!!!  成日哈哈哈~!! ~__~"


第一個係褂 look ...



佢地猛叫大 S唔好搞到我咁成熟...要 cute cute 地先似我喎...即係要低低地喎!!!  我頂丫!!  終於整左條小辮子響側面...都 ok既...或者...我真係適合低低地...!!



佢地班友仔丫...完全係 hea 樣...@@!!!



 


第二個 look...下午外影婚紗 look...主要想清爽d...因為我驚外影時會好熱...



 


第三個係迎賓 look...後面束起整到鬈鬈地...同埋將d頭髮放左埋一邊~




第四個 look...註冊look...不過未定係放晒落黎定係束起晒上去...總之一定會有皇冠啦~~情意結...嘻嘻~~ 我覺我束起會好 d...



大 S 話如果放晒落黎...頭頂會幫我 Set 高 d ...不過我覺得戴金剛圈好似麻麻咁...



第五個 look...敬酒 look...班友開始起哄...因為之前幾個 look佢地都見過我整過下...呢個佢地話好呀...似小婦人喎...~_______________~"  真失禮!!




最後一個 look ...送客...呢下簡直係全晚既高潮...因為個 look 正面好狂野...大 S話o個晚呢個 look 係唔會用任何飾物...會將我頭頂整到勁亂會塗晒閃粉做 Highlight!!  對眼又勁閃...總之搞到好似開 party 咁...OMG...佢只係整左少少...因為唔記得帶d閃粉黎...@@!!  我都接受唔到呢個係我...但係佢地猛話呢個好...我唔敢 POST出黎...班友...我開始懷疑係整鬼我!!  因為試到家下都十二點幾喇~~~ 真係人都顛...!!


正面唔出得街...!!!!!!



終於到尾聲決定既時刻...佢地話大 S算快手...咁短時間搞咁多個 LOOK...仲要佢地猛影相阻住晒進度都無怨言...好啦...就落訂...了左件心事!!


對大S的初初印象雖然麻麻...而且過程中佢都幾烏龍下...成日趺野...成日要搵野...好似無乜步驟咁...不過佢搞頭時好 OK...起碼比之前金都試o個個好幾百倍...希望到時真係OK就好喇...!!!  起碼有樣野令我放心D...煩少樣都好丫~~


不過我忽略左叫佢試多幾款眼影添...其實個妝佢無乜幫我轉到...一來我塊面都幾乾下...二黎阿太掛住搞個頭...唯有婚前三個禮拜左右...佢會睇埋我 d衫再設計d造型時...比多五舊試個妝啦~~ 我覺得呢下都幾需要...因為我唔鐘意到時靠即興囉...我份人鐘意穩陣嘛!!


大 S 話可以 join 佢 facial ...會用機做...兩舊幾水一次...其實價錢都ok既...等我諗諗先...不過佢話響佢屋企做...呃?!  @@"  屋企都放部機?!  真唔真啊!?  不過唔駛喇......


不過佢話我d頭髮太直喇...最好之前電下有d波浪會好d...um...um...咁又係太直又太薄既...因時間關係...佢今日無幫我用包租婆髮鬈...而且我要求既係簡單一 d 既造型...因為太型太誇都唔係我黎...我驚仲唔自然...而且若干年後睇番會覺得好土囉...所以簡潔係我既要求...


 


2 則留言:

  1. 個 plan 唔係 都包0左 婚前 試妝 0架. 又要俾多 500 再試?
    [版主回覆07/10/2009 09:02:00]係無包婚前試妝架...
    只係話婚前3星期再討論到時既造型同揀飾物架咋~~

    回覆刪除
  2. 係呀, 比多500試真自己鐘意既LOOK好重要!!! 加油呀~ 你個婚期就黎到喇....
    [版主回覆09/08/2009 08:58:00]其實我都唔知想要咩 look 先為之好~~
    不過我唔係太受d誇張既野...因為型唔起...heehee~~
    所以都係試真d心安少少囉~~

    回覆刪除