2009年3月22日 星期日

又行街~~

今日阿B上大陸玩健身...我一條友又唔想響屋企o牛...而且個風筒又比我趺壞左...所以決定出去行下街...


先去左百利...再問下d絲帶既訂價...都係叫埋阿B黎睇先決定...跟住睇下 d 租衫既鋪...有間叫做COUPLE囍...D款都OK...另一間 Charming Image都幾好...搵日搵埋同學仔黎睇下先得!!   再睇下d姊妹裙...真係好多間而且好多款...到時d姊妹一定搵到心頭好既!  嘻~~


之後又去金都...其實我想睇下有間叫做 Le Marrige新開既...o個度d 衫都 ok喎...唔似其他鋪頭d款...價錢又唔太貴...因為我想考慮響出面搵多間黎租兩至三件...而溫馨有一件轉比伴娘...所以要周圍睇下...


跟住去女人街搵打孔機...um...其實我好少行呢度...又唔清楚係o係咩位置...唯有由尾行番上前啦...行到成條女人街中間左右...終於搵到間賣呢d既檔口...佢話 $38蚊...之後話 $30賣比我...不過 d blogger話 $25都買到...我費事講價...拿拿聲試完貨走人...因為實在太熱...人太多了!!  不過...買黎其實唔知做乜...或者到時打落雪糕劵同餅咭個封套度...見幾得意...打出黎又好似幾靚...咪買囉~~ ...女人錢係咁易賺架啦~~ heehee~~



再行信和...買左大口仔個筆座...呢度平呀...唔駛60蚊...之前上網睇呀...賣成兩舊水...咪搶啦!!  雖然係2005年出既絕版貨o者!!  好鍾意啊~~ 到時或者用黎裝住d簽名筆...




另外之前都買左個擺設...唔知要黎咩用...不過覺得幾靚仲有心心添...就買左啦~~~



 


之後行行下先醒起...今日出黎行既主要目的!!  買風筒呀!!  拿拿聲走番去豐澤...本身想買番一樣款...不過都係試同一牌子既另一個款...但係原來麻麻地咋...原本o個款好用d呀!!


跟住 send msg 比阿 B...話比佢知我而家返屋企仲問佢落黎未...原來佢已經響羅湖喇...咁咪約埋一齊食飯囉...呵呵~~好野...唔駛自己食!!


 


沒有留言:

張貼留言