2009年3月8日 星期日

巴黎婚紗 (Part 3)

巴黎婚紗...我地有好多個做型...set頭化妝搞到好攰呢~~


婚紗 look:




好多人都話我地兩個似樣...睇呢張相...又的確幾似@@~~~



晚裝 look:.


呢個 look 既相揀左好少...唔知點解...@@!!



呢個做型我地比較鍾意~ 顏色好清新~~



宮廷 look...哈哈~~ 好扮野呢!!  不過無人地著宮廷o個種效果既?!  @@~~



綜觀今次既婚紗相熱身結果...最明顯係我需要減肥!!!!   而巴黎婚紗...環境...服務...價錢都很合理...不過影樓既景要改善下...有d單調~ 結果呢次玩一玩...換來好開心既經歷...一本大相簿...三本 A4 size既相簿...全部用水晶面...好靚呢~~ 送了兩個旋轉水晶相架...一幅大油畫...一幅大水晶畫...幾個座檯水晶相架...幾幅大相...一張大布質海報...一張簽名布...仲有兩疊共24張的2R咭 (不同相片)...三張 flash CD...咁多野...響 HK要用幾多 $$ 呢? @@!!



其他未得閒影相...有機會先補番啦~~


***


有人話咁多野要黎都無用...只會影完睇完就會收埋...我承認係會收埋既...不過我影相係在乎個過程...呢D野好多都係 package以外送既...所以我都無所謂...更何況呢個係我地既回憶...我唔介意"浪費" d 地方黎 "擺"啊!!  如果覺得浪費地方放置的話...咁唔好影啦!!  係咪?!


沒有留言:

張貼留言