2009年3月14日 星期六

羅浮宮

今日第二次黎婚紗展喇...今次主要黎用酒店張 coupon 影羅浮宮婚紗照...Decoration's package...唐餅...囍帖之餘此類...




可能我地今次早黎...唔駛排隊又無乜人行咁...今次分兩個 hall...大概分散左 d 人群掛...經過 d counter...特別係o個 d 拍婚照 o個 d 呀...係咁隊 d 章程過黎...猛 sales 自己公司...不過大概每個人結婚最駛 $$ 既地方...而佢地又係至搵到 $$ 既地方就係呢方面啦~~~


真架...而家每對新婚既起碼至少影兩輯...又用一生人一次既借口啦~~ 而且多左好多另類 d 唔似 d 大公司影o個d standard 相囉...大公司o個 d 基本換左個人頭咁之嘛...pose 一樣景一樣的...見慣見熟其實幾老土...所以多左好多另類標榜有特色既...而且外地影又係熱門...近黎多左人北上影...景多價錢平又特別...再遠d可以去澳門...日本甚至乎歐洲地區...


上次我地影既巴黎婚紗今次都有擺檔啊...仲認得我地添 @@~~ 因為我有個出名既細佬嘛...... 佢地遲 d HK都有分公司喇...都好丫...佢地既風格幾好...招呼...服務,,,環境...價錢...禮服...SET頭化妝都好OK好PRO...台灣公司係有一定既保證~~


之後又見到租車公司個sales...佢又認得我地 @@~~!!!!  真係咁易認咩?!  見過一次咋喎!?!? 


睇左幾間 decoration 既...不過好似都係 casablanca 抵 d...咩都有齊都係 $3,300...仲有對水晶花柱...其他公司好多都要過 4 至5000元...所以我地決定搵番酒店做!!


本來想買唐餅劵...因為想派帖比 d 麻煩親戚時...拎埋比佢地...費事又話唔比面啦~ 都唔明啦...幾廿歲仲死要面...ok~~ 其實我一向都唔理你地 d 風風雨雨架啦...


可能好多野都搞惦左...而且有 d 野又唔駛急...所以覺得今次好似無乜野睇咁~~


所以我地走去主要目的地~~羅浮宮...雖然都知會影 standard相...不過又用唔好浪費張 coupon既借口...根本我都係貪過癮想影多輯...就算唔用coupon都會搵出面影輯外景相囉...身痕丫嘛 !! 



其實影婚紗相既過程幾好玩架...又有人幫你扮靚做女王咁...o係影既過程當中兩個人都變得更接近左...之後睇相揀相又有驚喜喎...真係一生人無乜得幾多次咁好玩架!!  哈哈~~


本來想影外影的...不過要成 7千幾...加上外景影出黎其實都係o個句..未必知你響邊度...只係室外囉...所以放棄左迪欣湖同埋赤柱石澳 lu...揀番個園景同室內算啦...幾慳家丫我~~!!  又慳兩千銀可以用黎買相喇 ...heehee~~


將 coupon upgrade 左...其實正確黎講應該係 join左佢地一個 plan...而 coupon包既野佢都比埋我地...再加送多幾樣野...幾套衫...仲有個中式影...我覺得呢個幾好玩啵...因為上次我地無揀呢款造型呀...都幾得意架...平時無機會咁著黎影嘛!!     睇blogger影出黎 d 景都幾好丫...加上.....我地一個咁英一個咁俏...就算影既唔ok...主角都會 ok既...哈哈~~咪噓啦~~~^^"


排到5月揀衫影相...我當玩咁去影...其實都無大壓力丫...影出黎靚唔靚都無所謂...不過加相應該都會...不過我響呢方面比較要求高...佢?!  上次咪佢失守囉...!!   其實都預左駛$$架喇...所以我唔會講 d 自打咀巴既黎比人笑囉~~ 加 $$ 咪加 $$ 囉...開心錢駛得開心有乜所謂呢?!


又搞惦一樣...走人都係3點幾...之後...去上水做大買賣...嘿嘿~~


 


沒有留言:

張貼留言