2009年3月6日 星期五

Marvier N Marry 試妝

今日約左o係金都既 Marvier N Marry 試妝...試妝費 $99 ...當玩下...


呢間野新開好似唔夠一年...個老闆係譚小環結婚時既 mua...不過如果要book佢就成七千幾元...算啦...我又唔係明星...咁叫個sales求其比一個我試啦...


之前上生活易睇過下...不過無乜人試過咁...而且有時唔多相信呢度講既野囉...太多人自己出post讚自己或者跴對手...太唔真實...都唔識分邊d係真邊d係假囉!!  我呢d分析派...信自己多過你班友仔吹行水囉!!


mua黎之前...個 sales同我講...普通o個d mua因為無期...所以比個星級既我試...不過會貴 $800 ...ok...試下囉...唔係點呢?!


OMG...MUA一開口...講普通話?!  台灣人來的!!  唉...


化妝好有心機...不過...我對熊貓眼已經黑架啦...點解唔可以整得我精神D呢?!  居然重要用金色眼影?!   成個妝...對眼都幾重要嘛...個 SALES 仲話可能因我我 支力 ?!   咁 D 藝人咪比我更 支力 啦...根本係連邊 D o岩我都未知...


之前響巴黎婚紗...初頭都係 d 妹妹仔幫我化...完全精神樣...你話你係星級...價錢就係...手工唔係呢!!!  巴黎婚紗室內景係台灣化妝師幫我化...呢個先係星級...6個 look ...雖然我唔多滿意有兩個 look 唔襯我...不過都算係一個好既嘗試...只不過我唔鐘意成熟o者...而家呢個...唉....


之後...到 set 頭...我已經係無大要求...我呢 d 穩陣派...至簡單至o岩我...我已經叫佢 set d 好基本束上去放落黎...放一邊...放兩邊...都做唔到我要求?! 


一試個褂 look...我心目中已肥左呢個 mua...實在唔得...我最憎人響我個頭度慢慢摸黎摸去...仲要成日噴噴髮膠...喂~~ 我黎試妝...你整硬我 d 頭髮點轉妝呢?!  咪又要梳散我d 頭髮...我個頭已經好少頭髮...每一條都好珍貴...我個心其實好唔開心...幾嬲下...不過我EQ高...我唔同你發脾氣...


之後又轉註冊LOOK...我實在無心機...只係想快D完...你玩啦~


第三個 LOOK...敬酒...個 MUA都 FEEL到我唔會 join啦...佢都無心整...整左一半都只係話到時會點點點...咁咁咁...


好彩隔離仲有個客...佢應該會 join...所以個 sales 都無為難我地...本來諗住等 mua走左先話唔 join...唔想搞到佢好無面咁...不過個 sales 居然大大聲話...得架喇...佢聽慣架啦!  @@?!?!  下...又話星級...原來係星級妹仔呀?!   個sales仲話轉第二個比我再試...oh...咪喇...我無咁多時間丫!!


總括黎講...呢個都算係好經歷黎既...好彩唔係貴...哈哈哈~~~


1 則留言:

  1. hello. may i know which mua did you select finallly? I m going to get married but I still cant find a  gd mua. Would you help? Thanks  alot.
     
    My email is yarebekkahoo@yahoo.com.hk
    [版主回覆03/07/2010 23:58:00]我最後找了 Image Beauty既 Shirley...佢都幾ok的...
    而網上好多blogger都找 sum sum...應該不錯...你試試看...^^

    回覆刪除