2009年3月14日 星期六

買嫁妝

行完婚紗展...去左上水睇金器...今年d金升到顛...長期9字頭啊!!  真係嫁得昂貴呀!!


我的至愛父親大人...佢叫我買幾多 $$ 都無所謂...至緊要我開心...其實唔駛真係買...有佢呢句都好窩心了...不過嫁妝一定要辦架啦...所以拎住佢講既數目向上水進發!!!


早幾日o係旺角都睇過下d 金鋪...不過真係唔敢響旺角買囉...驚一出門口就比人搶左啦!!


響上水廣場...成層大部份都係金鋪...周小福...周金金...六叔...謝水輪...景叔...馬belle...應有盡有...我地每間都入去昅昅坐坐...不知幾好招呼...有埋茶水招待...呢 d 經歷真係唔搞結婚都唔知幾時先會享受到 @@!!! 


先睇謝水輪...其實d龍鳳鐲黎黎去去都係o個幾款...睇你買幾重既o者~~ 以家下金價計...要買一兩一隻既...一對要兩萬蚊!!!!   so crazy!!!!  戴一陣咋喎?! 


謝記d招呼都幾好...係咁介紹又拎出黎叫我試...呢世女未惦過咁重既金呢~!!


之後去周金金...個 sales好唔得...成日拎d重野出黎...一味叫我地買買買咁...好似唔夠quota開飯咁...@@!!!  呢間又唔多款...d鍊好土呀!!  態度加上質素...OUT~~


周小福...呢間好盡心盡力...亦係咁多間試得最多野o個間...鍊都試戴埋...唔買都戴過下嘛...沾下d 金氣...哈哈~~  我仲試埋兩兩重o個 d添呀...真係重手好多架...不過我隻手咁幼...費事咁辛苦啦...我驚戴完要睇趺打呀...哈哈哈~~ 再重 d 都仲有...不過唔敢試啦~~ 都唔會買...玩下o者~~


本來想去六叔...因為有 VIP咭...不過見到景叔喎...呢間好少分行...不過又幾出名下...所以入去睇下先啦~~ 一坐低又係推D野出黎比我地試...不過呢個 sales完全企響新婚多駛費既角度黎去照顧我地既荷包...佢介紹左幾隻幾大體既比我地...ok喎...見我地睇d 重手都同我地單聲...佢話通常黎飲 d 人唔會多理你對手鐲幾重...反而會數你有幾多對囉...咁又係...粗d既當然會搶眼...不過真係o岩喎...我睇人都係數幾多對架啦~~ 邊會拎黎抨幾重既o者!?  睇中三對...唔同重量...之後睇中條花鍊都幾好...佢叫我地唔好揀龍鳳o個 d ...只係 for 褂時都ok...著晚裝戴會好娘唔襯囉~~


傾傾下至知...原來佢響2007年尾結婚咋...所以好明白新婚買野既人d心態囉...哈哈~~而且佢又係住大埔...都係揀左純美新娘影宴會相呀...哈~~~ 好有緣呢!!


佢估唔到我地三對都要晒...可能佢一直以為我地三揀二...佢呢次肥妹仔啊~~~


放到成檯都係金...響碌咭既途中...發覺鋪頭出面有兩個背住個袋又講緊電話既男人好可疑...重要望入黎又望下飾櫃度...而且佢地企左響度幾耐下...有一個發覺我地知道時就走左...實在好驚囉...上水多大陸人啊 ><"   總係覺得佢地係一黨既人...


之後個 sales 提議阿 B 將架車泊黎呢個停車場...到左就打比我...佢再陪我落去停車場...好細心呢!!!!


拎住咁多金...好鬼驚...邊度都唔去...即返屋企埋左去...!!!  其他未買既遲 D 再買喇...實在好驚呀!!


部份嫁妝:



我鍾意條鍊 D 花花夠簡單...感覺young d ...而且吊落黎o個 d 會郁架...heehee~~



呢張影得好搞野...哈哈~~ 六對?!  發顛咩?!  哈哈哈~~



要收埋入夾萬度喇~~~ 大日子時見喇!!!!



 


沒有留言:

張貼留言